Noen her med blogspot-blogg?

• Trådstarter Trådstarter ~Mirabell~
  • Opprettet Opprettet
M

~Mirabell~

Guest
Jeg lurer på om det går an å legge en video direkte i innleggene?(evt hvor) Hver gang jeg prøver å linke til en video i et innlegg så er det bare adressen som legges inn. Når man leser innlegget og vil se den videoen så må man derfor ut av min blogg og og så inn på den siden hvor videoen for å kunne se den. Hvis dere skjønner...

Håper noen kan hjelpe meg![:D]

Jeg gjør det...

Og får opp en videoboks liksom!!!!!

Bare bruker den ved siden av der man laster opp bilder![8|]

ORIGINAL: CHICKA©

Jeg gjør det...

Og får opp en videoboks liksom!!!!!

Bare bruker den ved siden av der man laster opp bilder![8|]

men får du til å legge inn videoer som allerede fins på nett, som f.eks på youtube? jeg får bare opp en sånn "velg fil fra datamaskin"-boks...

Jeg valgte for litt siden å få det nye-oppgraderte "skriv innlegg"-bildet, og i det finner jeg rett og slett ikke noen legge til videosnutt-sak... har aldri prøvd, men det var litt snålt at den er helt borte...

*lete videre*

ORIGINAL: *Stella*

Jeg valgte for litt siden å få det nye-oppgraderte "skriv innlegg"-bildet, og i det finner jeg rett og slett ikke noen legge til videosnutt-sak... har aldri prøvd, men det var litt snålt at den er helt borte...

*lete videre*

hmmm. det var rart ja!jeg har i allefall knappen, men får bare ikke til å legge til noen video fra nett...[:-]

Anyone?

Fra youtube kopierer jeg bare fra høyresiden av videoen der det står sånn embed eller hva det nå er det står.. er vel to-tre steder ved siden av videoen på youtube man kan velge fra. Jeg velger embed -> merk -> kopier og limer rett inn i innlegget.. skjønner, eller er jeg håpløs å forklare meg? [8D]

Har du ikke windows live writer da? :p 

ORIGINAL: superpia

Fra youtube kopierer jeg bare fra høyresiden av videoen der det står sånn embed eller hva det nå er det står.. er vel to-tre steder ved siden av videoen på youtube man kan velge fra. Jeg velger embed -> merk -> kopier og limer rett inn i innlegget.. skjønner, eller er jeg håpløs å forklare meg? [8D]

skjønte alt så du er ikke håpløs i allefall[;)], og får til alt, helt til jeg skal lime inn i innlegget. Jeg får nemlig ikke limt inn....den er ikke fremhevet slik de andre valgmulighetene jeg har er[:-][X(]
Jeg tror jeg må være håpløs[:-]

ORIGINAL: Annikeen

Har du ikke windows live writer da? :p 

vet jeg ikke hva er engang[&:]

Vel, jeg fant tilfeldigvis ut at JEG har i alle fall live writer på min pc hjemme. Siden det er en windows-greie, så har du meget mulig det du også. Jeg har altså ikke lasta det ned, det bare lå der, fulgte nok med pc'n, som slett ikke er knallny.

Bare søk på programmer etter live writer, så dukker den sikekrt opp. En meget enkel oppsets-greie du må jennom for å fortelle den hvor bloggen din er, og vips, så er du klar, og da er det lett åplassere bilder og filmer hvor du måtte øsnke, også poster den det rett på bloggen din :)

En genial greie jeg bare ikke visste om at jeg hadde. Nå more knøting med bilder som ikke vil dit jeg vil de skal! :)

Back
Topp