Noen her inne som

*tvillingmamma*

Flørter med forumet
har erfaringer rundt det med gruppe B streptokokker under graviditeten? Legen min ringte igår å fortalte at jeg har fått påvist dette men fikk ikke noe mer informasjon...har prøvd å lese litt om det men blir jo bare skremt:\ er forresten 37 uker på vei...

Det gjør vel at du skal få antibiotika intravenøst under fødselen. Sørg for at det blir skrevet på helsekortet.

Hvordan sjekker de om man har det?

Sent from my iPhone using Tapatalk - now Free

Føler meg litt mer betrygget da det er flere enn bare meg som har dette!. Og så lenge vi vet om det og det blir skrevet på helsekortet skal det jo gå bra!
Men likevel litt skummelt da!

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Syns det jeg å! Men skal innrømme at panikken slo meg når jeg fikk vite dette! Men velger å tro at dette kommer til å gå bra :-) masse lykke til :-)

Syns det jeg å! Men skal innrømme at panikken slo meg når jeg fikk vite dette! Men velger å tro at dette kommer til å gå bra :-) masse lykke til :-)

Vært hos legen og ingen fare.
Jeg har ingen tegn på infeksjon er bare bærer. Ble skrevet opp på helsekortet og på eget ark. Når det skjer ting må vi bare ringe føden og si fra hvordna det er. Får sikkert ikke gå hjemme med rier siden de må sette i gang antibiotika!

Fikk egentlig samme beskjeden som deg så er mye mer beroliget nå :-) fikk heller ikke gå hjemme med rier når det starter å at det er en mulighet for at hu må en tur på nyfødt int. Til observasjon etter fødsel men det var ikke helt sikkert da:)

Fikk egentlig samme beskjeden som deg så er mye mer beroliget nå :-) fikk heller ikke gå hjemme med rier når det starter å at det er en mulighet for at hu må en tur på nyfødt int. Til observasjon etter fødsel men det var ikke helt sikkert da:)

Så bra! Da har vi fått samme informasjon :)

Back
Topp