Noen her inne som driver med juicing?

Ønskebarnnr2

Gift med forumet
Drev mye med juicing før jeg ble gravid, men det dabbet av på grunn av kvalmen. Nå som kvalmen har jeg lyst å begynne å lage fersk presset juice hver morgen, men har lite oppskrifter og kunne trengt meg noen nye oppskrifter nå :-) I tillegg er jo juicing kjempe sunt for både meg og babyen i magen :-) Da får den i seg alt av viktige vitaminer, alt ettersom hva man lager juicen av da, også er det jo veldig godt med et glass med fersk presset juice på starten av dagen :-)

Noen her som driver med juicing, eller har drevet med det og har noen oppskrifter å dele? Kan jo være noen andre som også er på jakt etter det samme! :-)

Jeg henger meg på denne. Hos meg blir det stortsett i helgen og det har blitt av den enkle varianten med det jeg har av epler/appelsiner/gulrøtter/stangselleri/ingefær/sitron. Jeg har noen ganger brukt juicen til å lage smoothie med frossne bær, og neste gang skal jeg forsøke å fryse det til ispinner :-)

Legen anbefalte meg å lage smoothies, så må nesten prøve på det. :P

Har ingen oppskrifter på juice, dessverre, men det frister veldig å kjøpe en sånn juice-presser, eller hva det nå heter. Svigers har en sånn. ;)

Legen anbefalte meg å lage smoothies, så må nesten prøve på det. :P

Har ingen oppskrifter på juice, dessverre, men det frister veldig å kjøpe en sånn juice-presser, eller hva det nå heter. Svigers har en sånn. ;)
Smoothies er veldig godt det også :-) anbefaler å smoothie med frosne bær, ca halv avokado eller ca 1 fjerde del, en håndfull med spinat, ett par spise skjeer med mager vaniljekesam og litt vann alt etter hvilken konsistens du vil ha :-) høres kanskje ikke så godt ut, men det er veldig godt :-) anbefales! :-) også er den ekstra sunn også med spinaten og avokadoen :-)

Juice-presser er veldig greit å ha, og det er jo veldig godt med et glass fersk presset juice på morgenen :-)

Smoothies er veldig godt det også :-) anbefaler å smoothie med frosne bær, ca halv avokado eller ca 1 fjerde del, en håndfull med spinat, ett par spise skjeer med mager vaniljekesam og litt vann alt etter hvilken konsistens du vil ha :-) høres kanskje ikke så godt ut, men det er veldig godt :-) anbefales! :-) også er den ekstra sunn også med spinaten og avokadoen :-)

Juice-presser er veldig greit å ha, og det er jo veldig godt med et glass fersk presset juice på morgenen :-)

Det må prøves! Takk for tips! :)

Ja, fikk av svigers en dag hun hadde laget av appelsin. Bedre appelsinjuice finnes ikke i butikken! :D

Her kommer jeg med mine topp fire, varierer litt på mengden jeg bruker utifra hva jeg har igjen og hvor mye jeg vil ha ;)
1: Ananas, biter av kokos og appelsin.
2: Appelsin, sitron, gulrot og ingefær (litt syrlig og hjalp masse når jeg var kvalm!)
3: Granateple, grønne epler og frosne blåbær som jeg tiner
4: Grønne druer, appelsin og granateple

Her kommer jeg med mine topp fire, varierer litt på mengden jeg bruker utifra hva jeg har igjen og hvor mye jeg vil ha ;)
1: Ananas, biter av kokos og appelsin.
2: Appelsin, sitron, gulrot og ingefær (litt syrlig og hjalp masse når jeg var kvalm!)
3: Granateple, grønne epler og frosne blåbær som jeg tiner
4: Grønne druer, appelsin og granateple
Takk for tips! :-) Skal prøve disse :-) Jeg pleier å bruke mye brokkoli, spinat og gulrot i mine juicer med en appelsin eller litt ananas, juicen vil kanskje se litt grønn ut eller grumsete ut, men det vil smake godt så lenge man bruker ihvertfall en appelsin eller en fjerde del ananas i :-) Blir ekstra sunt med grønnsakene i :-) Men er veldig gøy med tips om andre frukter eller grønnsaker man kan ha i for å variere litt :-)

Takk for tips! :) Skal prøve disse :) Jeg pleier å bruke mye brokkoli, spinat og gulrot i mine juicer med en appelsin eller litt ananas, juicen vil kanskje se litt grønn ut eller grumsete ut, men det vil smake godt så lenge man bruker ihvertfall en appelsin eller en fjerde del ananas i :) Blir ekstra sunt med grønnsakene i :) Men er veldig gøy med tips om andre frukter eller grønnsaker man kan ha i for å variere litt :)
Skal ta å prøve med litt grønt neste gang :-)

Vi har juica ein del rødbete, gulrot, eple og sitron. Smaker litt stramt i starten men blir veldig godt etter kvart ;) ellers er pære, fennikel og sitron utruleg digg! :D pleie ellers å berre mixe det som måtte befinne seg i både kjøl og frys. Det funker bra å smude inn eit rått egg, havregryn, banan og mandler og om du vil ha ein mettende smoothie :)

Back
Topp