Noen her i kveld?

MrsPink

Forumet er livet
Litt skravlesyk jeg..

Har dere en fin jul ?

Er pålogget, men suldrer mest på FB samtidig:)
Virker veeeldig stille her ihvertfall...

Koser og slapper av i jula.
Har du/dekk det bra i jula da?

ORIGINAL: Nuppen

Ja, tror ikke det er så mange her. Er på FB også. Også surfer jeg litt rundt.

Vi bare slapper av og koser oss i jula. Har vært i noen familieselskaper. I dag begynte sambo å jobbe igjen, ikke mange fridager denne jula. Utrolig kjedelig. Så han skal jobbe hele romjula.

ORIGINAL: MrsPink

ORIGINAL: Nuppen

Ja, tror ikke det er så mange her. Er på FB også. Også surfer jeg litt rundt.

Vi bare slapper av og koser oss i jula. Har vært i noen familieselskaper. I dag begynte sambo å jobbe igjen, ikke mange fridager denne jula. Utrolig kjedelig. Så han skal jobbe hele romjula.

Driv å leker meg oxå med bilder je da... Gubben arba i dag, men ska etter planen ha fri resten ta jula :)
I mårra skal antagelig søstra mi og je på salgshopping :)
Ellers har vi itte så mange planer... Tar en dag om gangen ;)

Jeg er her..

sambo spiller litt fotball.. han har heldigvis tatt fri i julen så vi skal kose oss masse [:)]
vært i familiebesøk 1 og 2 dag.. idag var vi på litt shopping og bare sullet egentlig.. Emma fikk seg en fin kjelke da, så nå skal hun og pappan ake masse [:)]

også har hun begynt å eksperimentere med navnet sitt merker jeg..
før sa hun bare Emma, og i en lang stund nå så har hun sagt Emma bell [:)] men de siste dagene så heter hun vistnok ISABEL hehe..
"pappa leke med isabel" "isabel vil ikke sove nå" osv... såå hærlig [:D]

Jeg er her litt!
Snuppa er våken, vil absolutt ikke sove ikveld [:o] Kanskje ikke så rart siden hun sov i 3,5 time i bhg? [8D]

Skal snart gå å legge oss begge to, imorgen er det tidlig opp igjen, må jobbe! Desverre null fri denne jula [&o]
Men, men ... Neste gang er det min tur! [:D] hehe

Jeg har listet meg inn igjen på BV i kveld, har ikke vært her på 6 mnd(!), men nå har jeg planer om å hvertfall bli støttemedlem igjen[;)].

Vi tar det vel med ro i ferien siden ingen av oss jobber nå. Begge har ferie hele jula. -vi jobber i skolen. Men jammen er det hektisk likevel... Hadde gjester fra lillejulaften til 1. dag så var det middagsgjester 1. dag og i går hadde vi noen venner på besøk. I morra er vi bedt til mine foreldre.

Uansett er det deilig med jul!!!
Herlig å ha barna hjemme og leke masse både ute og inne...

ORIGINAL: KræsjPink

Jeg har listet meg inn igjen på BV i kveld, har ikke vært her på 6 mnd(!), men nå har jeg planer om å hvertfall bli støttemedlem igjen[;)].

Koselig å se deg, men hvor har du vært??

Har hatt en pause, har rett og slett ikke hatt tid til overs. Hvordan går det med deg, hvordan er tilværelsen som tobarnsmor?

Har hatt en pause, har rett og slett ikke hatt tid til overs. Hvordan går det med deg, hvordan er tilværelsen som tobarnsmor?

Ah, skjønner!
Her går det bare bra. Trives med å være tobarnsmor jeg. Så koser meg om dagen. [:D] Alt bra med dere?

Alt er bra her hos oss også, vi koser oss veldig nå i jula. Har vært gjennom noen uker med trass, men etter vi begynte med time out er det nesten slutt, heldigvis.

Back
Topp