Gratulerer 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så moro! Gratulerer så masseVi tenkte egentlig å vente til etter neste sommer, men så ble det ikke slik daom alt går bra så blir det vell en august baby til neste år
![]()
Henger litt etter jeg, gratulerer! [emoji173] To tette er heftig i begynnelsen, men det løser seg fort! Nå sitter mine to og krangler [emoji173] superkoselig [emoji85] [emoji23] Hun på to år og han på 9 mnd [emoji23]Vi tenkte egentlig å vente til etter neste sommer, men så ble det ikke slik da [emoji14] om alt går bra så blir det vell en august baby til neste år![]()
![]()
Jeg skal vist ha nr2 jeg [emoji33] har ikke hatt mensen siden vesle mor kom 2.mars [emoji85]
![]()
Jeg skal vist ha nr2 jeg [emoji33] har ikke hatt mensen siden vesle mor kom 2.mars [emoji85]
Gratulerer så mye!![]()
Grattis [emoji4][emoji4][emoji4]![]()
![]()
Gratulerer! Når er termin?
Det er et godt spørsmål! Jeg aner ikke selv[emoji85] tipper jeg har termin i september/oktober. Skal på tul 8.mars![]()

Gratulerer så mye![]()
Gratulerer så myeYes!!! Termin i November![]()
Gratulerer så mye til deg ogsåFødte 22. Mars i fjor. Har termin 14. April i år. [emoji28]
Gratulerer!!Yes!!! Termin i November![]()