Gratulerer
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så moro! Gratulerer så masseVi tenkte egentlig å vente til etter neste sommer, men så ble det ikke slik da om alt går bra så blir det vell en august baby til neste år
Henger litt etter jeg, gratulerer! [emoji173] To tette er heftig i begynnelsen, men det løser seg fort! Nå sitter mine to og krangler [emoji173] superkoselig [emoji85] [emoji23] Hun på to år og han på 9 mnd [emoji23]Vi tenkte egentlig å vente til etter neste sommer, men så ble det ikke slik da [emoji14] om alt går bra så blir det vell en august baby til neste år
Jeg skal vist ha nr2 jeg [emoji33] har ikke hatt mensen siden vesle mor kom 2.mars [emoji85]
Jeg skal vist ha nr2 jeg [emoji33] har ikke hatt mensen siden vesle mor kom 2.mars [emoji85]
Gratulerer så mye!
Grattis [emoji4][emoji4][emoji4]
Gratulerer! Når er termin?
Det er et godt spørsmål! Jeg aner ikke selv[emoji85] tipper jeg har termin i september/oktober. Skal på tul 8.mars
Gratulerer så mye når har du termin?
Gratulerer så myeYes!!! Termin i November
Gratulerer så mye til deg også er jo ikke så lenge igjen til termin på deg nåFødte 22. Mars i fjor. Har termin 14. April i år. [emoji28]
Gratulerer!!Yes!!! Termin i November