Noen gravide?

393da3bdb2b5b814496821e9fd70f957.jpg


Jeg skal vist ha nr2 jeg [emoji33] har ikke hatt mensen siden vesle mor kom 2.mars [emoji85]


gratulerer så mye <3
 
Jeg hadde en bo så her er det bare en tom plommesekk og ingen hovedperson [emoji17] skal tilbake på sykehuset i morgen for å dobbeltsjekke og få tablett så det som er der kommer ut [emoji17][emoji17]

Å, nei[emoji27] det var trist å høre! Hvordan går det med deg? Huff :(
 
Jeg hadde en bo så her er det bare en tom plommesekk og ingen hovedperson [emoji17] skal tilbake på sykehuset i morgen for å dobbeltsjekke og få tablett så det som er der kommer ut [emoji17][emoji17]

:( Mange gode klemmer til deg :( det var trist å høre!
 
Å, nei[emoji27] det var trist å høre! Hvordan går det med deg? Huff :(

Det er helt jævlig, sitter på sykehuset nå og skal få mer info. Har akkurat tatt blodprøve som jeg skal få svar på, og ny ultralyd. Er det ikke noe mer og se der da så får jeg abortpillen for og få ut det som er der[emoji53]
 
Det er helt jævlig, sitter på sykehuset nå og skal få mer info. Har akkurat tatt blodprøve som jeg skal få svar på, og ny ultralyd. Er det ikke noe mer og se der da så får jeg abortpillen for og få ut det som er der[emoji53]

:( Har du noen med deg? Jeg synes så utrolig synd på deg :(
 
Jeg hadde en bo så her er det bare en tom plommesekk og ingen hovedperson [emoji17] skal tilbake på sykehuset i morgen for å dobbeltsjekke og få tablett så det som er der kommer ut [emoji17][emoji17]
Åh, nei så trist! Stor stor klem til deg [emoji173]
 
Jeg hadde en bo så her er det bare en tom plommesekk og ingen hovedperson [emoji17] skal tilbake på sykehuset i morgen for å dobbeltsjekke og få tablett så det som er der kommer ut [emoji17][emoji17]

Dette var trist å lese [emoji853] sender deg mange gode klemmer [emoji173] håper dine nærmeste tar godt vare på deg!
 
Back
Topp