Noen gravide her som er studenter?

Lille-blomst

Flørter med forumet
MayDay2021
Jeg er student og skal begynne 2 året i et 5 årig masterprogram.

Er det andre studenter her?
Hva har dere tenkt når babyen kommer? Permisjon eller fortsette studiene?
:)

Jeg er:) har termin i slutten av januar. begynner på 4 året av er masterprogram. Etter planen skal jeg fullføre som normalt:D

Jeg gikk bachelorstudiet når jeg fikk førstemann og master når jeg fikk tvillingene. Jeg tok full permisjon begge gangene og er veldig glad for det. Hadde ikke byttet bort den tiden med barna mot noe. Samtidig gråt de mye og jeg sov minimalt og ammet veldig ofte så jeg hadde ikke orket å studert noe i permisjonstiden. En får jo fullt stipent i nesten ett år.

Alt går jo selvfølgelig om en går inn for det, men babytid er noe eget - på godt og vondt :) Heldigvis kan en jo ombestemme seg underveis, prøve å gå skole og går det bra så fortsetter en, går det ikke tar en permisjon likevel:)

Jeg gikk master med minsten da han kom feb17. Jeg tok permisjon og er så takknemlig for ordningen og nøyt all tid med lillegutt!

Jeg går deltid på sykepleien og starter på siste året nå. Den siste praksisen før bachelor havner før og etter termin, så jeg må ta permisjon, men det passer egentlig perfekt, for da har jeg bare den 8ukers praksisen igjen og bachelor, så det føles veldig overkommelig[emoji16]

Back
Topp