Noen gode tips

Ja vi snakkes,
mange klemmer tilbake!

skal sove litt her [8D]

Hei Kathrine[:D]

Leste og historien din oppfor her, og føler meg dårlig som i det misnte kan komme med en liten klage i mitt svangerskap, i motsetning til hva du nå går gjennom. Siden jeg er ganske ny og ikke kjenner noen noe serlig endam syns jeg du virker som en utrolig flott person, super mamma med et virkelig pågangsmot. Å det er noe jeg og andre ser bare med å lese det du deler med oss[;)]
Så kjekt at du er blitt gravid igjen, og denne gangen vett årsaken og kan forhindre det som gikk galt sist. Har en svigerinne som fikk en datter i mai 2004, hun hadde og noe lignende plager som deg, og måtte stikke seg med sprøyte 2 ganger om dagen, men alt gikk veldig bra og hun er i toppform og Sina som hun fikk navnet er verdens skjønneste, det eneste hun har er melkeallergi ;)
Stå på, håper vi får føle deg til og etter fødselen ;)

Ja jeg har fått vite at jeg har ei lita jente i magen, noe jeg ble veldig glad for, gleder meg noe helt ubeskrivelig. Navn er det store samtale emnet nå, jeg vil ha Linea eller Emma[:D] Jeg er ganske liten, og syns jeg har en liten mage, går å venter hver dag på at magen skal strutte[;)] Er litt plaget den siste tiden med vondt i ribbeina, noen som vett hva det er årsak av. Hadde en 3 månders start med kvalme og spye og ingen matlyst, men etter rundt uke 11 går alt mye bedre. Å nå er matlysten på topp som aldri før[:)]

Så utrlig kjekt å møte så mange nye kjekke jenter :)

Hilsen nukommeren Nina[:)]

ORIGINAL: Pia81

Blir litt kort svar ¨nå, for jeg må gå...

Men du er en oppmuntring og en forbilde for oss alle Katrhine! Blir jeg
brøkdelen av den mamman du er, så skal jeg være overlykkelig!!

Vi prates senere for jeg må hente bilen min å dra på jobben

Tusen klemmer[:)]

Denne signere jeg!! [:D]

Tusen Takk for oppmuntrende ord Nina [:D]
Kjempe kos at du er kommet hit til oss, merker at du sklir rett inn her sammen med oss.

Jeg velger selv å ikke betrakte svangerskapet mitt som noe "negativt" siden jeg får masse hjelp og ikke minst at de vet hva som feiler meg. I motsettning til familien min, som er super bekymret for meg. Jeg er vell en positiv person i meg selv, men klart jeg har dårlige dager som alle andre. Men jeg tror at når man har møtt på mye motgang virker "problemer" som oppstår underveis som noe man bare MÅ gjennom, uansett!

Men det er kjempe godt å ha forumet her, det er så mye å lære! jeg lærer noe nytt hver dag, å man møter så mange forskjellige mennesker med mange erfaringer man lærer av!

Så du blir sikkert like fort hekta som mange av oss andre er blitt!!

Klem

*rødme*

Forsten gratulere med jenta i magen!

Jeg har åsså tenkt på navnet Linea, om det er en jente da!
Elsker det navnet [:D]

Klem

ORIGINAL: ~Kathrine~

Men det er kjempe godt å ha forumet her, det er så mye å lære! jeg lærer noe nytt hver dag, å man møter så mange forskjellige mennesker med mange erfaringer man lærer av!

Så du blir sikkert like fort hekta som mange av oss andre er blitt!!

Klem

Og denne signerer jeg! [:D]

hei kathrine[:)]

jeg sliter også mer med å sove nå etter jeg ble gravid.pleier å gå tur ol på kveldene å IKKE sove på dagen[:D]

men når jeg våkner for å gå på do[:@]sliter jeg med å sove igjen.ligger lenge å er ganske våken.[8|]

dette skjedde ikke før jeg ble gravid,da kunne jeg gå på dø i slvne å sovne før jeg la meg i senga igjen[:D]

sikkert mors innstinket vårt,vi må jo begynne å øve oss på å gå våken på nettene![:D]

Hei til dere som ikke får sove, vet ikke om jeg kan hjelpe, men jeg var på helsekosten i dag og ble anbefalt et vitamin og mineraltilskudd fra SOLARAY som heter BALANSERT MEGA-B.STRESS. (gjærfritt b-vitamin kompleks med c-vitamin og magnesium) som skal få deg til å sove som en drøm. Mange har mangel på disse vit/mineralene i kroppen, særlig gravide, så da er det anbefalt å ta feks 2stk kapsler før man legger seg. Hurtigvirkende.
Kapslene er vistt oxo bra for feks stive nakker etc [8|] (myker opp muskler og sånt...). Var i alle fall det jeg ble fortalt og anbefalt på det varmeste, så da tar jeg og dytter inn 2 stk idag og håper på en god søvn! [:D]

nattinatt alle sammen

Takk for tipset,
skal sjekke det opp!

Håper åsså på en god natt søvn i dag,
har ikke sovet på dagen...så bare jeg ikke er overtrøtt nå da [:@]

Klem

Du får kjøpt noe på Helsekosten som heter Nervesan. Den tror jeg du kan bruke når du er gravid.
Lykketil med både soving og flytting[:D]

Back
Topp