Noen gode tips? Kjæreste kveld??

ladygugu

Flørter med forumet
Hvis dere skal gjøre noe spesielt til kjæresten deres,hva gjør dere da??? Har så lyst at vi ska gjøre noe annet enn det vanlige liksom. Men hva skal det være?? Er så dårlig på dette!:) Vi har lille pia vår her så det må være noe hjemme :)

Jeg må innrømme at jeg er elendig på sånt jeg også.
Det blir som oftest en bedre middag i litt romantisk stemning.
Så ser vi kanskje en god film i armkroken til hverandre.
Hva som skjer etterpå..........................[;)]
Ellers kommer ikke på så mye annet å gjøre når man bare skal være hjemme.
Får bare ta det som det kommer.

Lenge siden nå men i fjor vinter fyrte vi opp i den åpne peisen i kjellerstua, la ut deilige tepper og puter og spiste ost, kjeks og cider [:D] satt og spiste og snakket litt, noe man får altfor lite tid til ellers i hverdagen forran tv[8D] også avsluttet vi med en runde eller to i "høyet" [8D][:D]

Faktisk veldig  romantiskt, det enkle er ofte det beste[:D]

Ellers er en dusj sammen, med masasje av hverandre etterpå ganske koselig[:D]

Hørtes fantastisk ut.
Skulle ønske vi hadde muligheten til sånt, men vi bor i en liten leilighet med kun strømfyring og en dusj som jeg knapt kommer meg inn i for tiden. Gleder meg til vi får flyttet, for sånn som det er nå er det like før jeg må dusje på jobben :(

ORIGINAL: Rebecca85

Lenge siden nå men i fjor vinter fyrte vi opp i den åpne peisen i kjellerstua, la ut deilige tepper og puter og spiste ost, kjeks og cider [:D] satt og spiste og snakket litt, noe man får altfor lite tid til ellers i hverdagen forran tv[8D] også avsluttet vi med en runde eller to i "høyet" [8D][:D]

Vi e litt av den mer enkle typen.. vi ber gode venna over på spilleaften me godis ved siden ^^ (godteri)

Brettspill som alias, geni osv :P hehe..

Har en kveld i uka som vi spiser middag etter barna er i seng, viktig med litt voksen tid på den måten også.
Ellers så finner vi på ting som å plutselig mens barna er opptatt med noe sniker oss inn på badet for en kjapp en.
Tar toppen av rammemadr og koooser oss på stuegulvet foran ovnen.
Dusjer sammen, med kun levende lys på badet
Ser på bilder fra den første tiden vår sammen, bryllupet og slikt og snakker om gamle minner
Har det gøy med litt sjokolade eller karamell saus (funker dårlig med bokse krem for den renner med en gang)

Ja vi har det egentli veldi gøy[:D]

hahaha!!! ser jo d at æ VIRKELIG har missforstått den her linken :P hihi ^^
Trudde du sku ha forslag t ka man kunne finne på sammen me andre i helgen å slikt :) hahaha ^^
Bare glem d svare æ kom me i sta... d me å be over vænna :P haha

ORIGINAL: Helenpia

Hørtes fantastisk ut.
Skulle ønske vi hadde muligheten til sånt, men vi bor i en liten leilighet med kun strømfyring og en dusj som jeg knapt kommer meg inn i for tiden. Gleder meg til vi får flyttet, for sånn som det er nå er det like før jeg må dusje på jobben :(

ORIGINAL: Rebecca85

Ja det er kjempe koselig [:D]

Får man ikke sånn dvd med falske flammer så det ser ut som en peis[8D][:D]
Selv om vi har muligheten blir det aldri gjort..synd for det er veldig godt for forholdet[:)]

Back
Topp