noen gode råd?

x1xMicro å Pøbeln

Flørter med forumet
min kjære sønn er vist morgenfugel!!!
har har bestandi stått opp tidli, mella halv 6 å halv 7 en gang. dette var med å IKKE såve hele natten gjenna.
nå såver han fra jeg legger han til vi står opp, men nå er det plutseli morgen kl 5 (!!) altså 10 timer sammenhengende søvn...jeg synes det er lite...

ikke minst blir jo jeg uslitt av å måtte opp kl 5 hver dag når jeg å jobber..

hal legger seg mella kvart på 7 å kvart over 7 å han er 9,5 mnd...

what to do? funker det å legge han senere'?

Har ikke noen gode svar jeg, noen fungerer det å legge de senere, mens andre står opp til samme tidspunkt uansett! Noen er bare morgenfugler så jeg vet ikke....de sier jo at de "trenger" 12 timer søvn ca da, emn er vel forskjellig fra barn til barn. Har du prøvd å gi han ei flaske melk eller pupp om du ammer når han våkner kl 5 å se om han sover lengre da? [;)]

da småen plutselig bestemte seg for å våkne kl 5 en periode, var jeg bare sta og lot han ligge. da sovna han etter hvert[:)] og det ble fort slutt på den rien... men det kommer jo ann på om barnet ditt skriker/gråter mye. Det gjorde ikke småen, så lenge han fikk tutta og olstret for seg selv i senga...

ORIGINAL: tinatutt

da småen plutselig bestemte seg for å våkne kl 5 en periode, var jeg bare sta og lot han ligge. da sovna han etter hvert[:)] og det ble fort slutt på den rien... men det kommer jo ann på om barnet ditt skriker/gråter mye. Det gjorde ikke småen, så lenge han fikk tutta og olstret for seg selv i senga...

har prøvd det dær...han vræææææler! det er helt utroli hvor høyt en så liten en kan hyle altså!!
før funket det å la han skrike litt så såvnet han igjen, men nå er han helt klar for å ta morgen!

Back
Topp