Noen gode råd?

• Trådstarter Trådstarter Mam
  • Opprettet Opprettet
M

Mam

Guest
Virke som om lillegutt vil spy. Han har spist godt i kveld. Han får kun mme no, å han har spydd en gang etter han spiste siste gangen, men når æ gir han sutten så brekk han sæ, å åsså uten at æ trigge nokka viss dokker skjønne. Men likevel e d vældi tydelig at han vil ha sutten. Å viss dæm spyr, e ikke d et tegn på at dæm e mett? Han kave vældi å får liksom ikke ro i kroppen, så d e tydelig at han slit me ett eller anna...

Kanskje han spiser for fort slik at det kommer opp igjen? Evt at han spiser fort og ikke kjenner at han blir mett? Vi har begynt å ta bleieskift midt i mme-flaska slik at mini rekker å kjenne etter om han er sulten. Er du bekymret ville jeg kontaktet helsestasjon eller lege

Raper han godt da! Min kaver til rapen kommer opp og da blir han rolig. Blir mer urolig om jeg pakker inn smokken for tidlig etter mat og d kommer mer gulp..

Når de kaster opp så er det ofte pga luft i magesekken. Pass på at han får rapet. Vi må la snuppa rape midt i måltidet og etter for at hun ikke skal kaste opp.

Ja, han rape ganske fort etter måltid å dæm e kraftig åsså. Viss han ikke klare rape me engang bruke æ å gå me han på skuldra til han har rapt, så d e ikke d heller :( svigermor trur d kan være spysyka, å d e jo ikke umulig sia d e mye av d som går no.

Back
Topp