noen gode råd??

Storm

Gift med forumet
jeg spiste litt potetsalat i går, og det reagerer Jonas visst mye på.. den lille kroppen vrir seg i smerter[:(]
gu så toskete av meg[&o]!!
noen så har noen gode råd om hvordan jeg kan hjelpe han? jeg har sittet med han på brystet å prøvd å få han til å rape. uten hell.
fra i dag skal jeg leve på vann og brød!!

der var nok litt løk i den.. snufs.. at jeg kunne være så slem[:(]
skal fylle i tubbyen med en gang å putte han oppi..
takk for tipset[:)]

Min lille frøken hadde kolikk og reagerte på alt mulig..ubetenksomme meg så spiste jeg en hel skål med ferske jorbær[8|][&:]Da ble hun syk gitt!!!!! Gikk over etter et døgn...jeg prøvde alt det vanlige-først sukkervann,så minifom men det som tok knekken på magesmertene var at jeg rett og slett kokte te til henne av karve pluss at jeg spiste masse karve selv(som da gikk i morsmelken)og da ga elendigheten seg etter en time..

Noen babyer er kjempeømfintlige, mens andre tåler alt!! Det beste er å være moderat med inntaket av alt som du vet at babyer kan reagere på. Selv om det står overalt at det er masse ting du ikke skal spise under amming,så kan det godt hende at din baby ikke reagerer overhodet. Spis alt,men kun litt[:)]

takk dere for rådene.. har badet han i tubbyen og det hjalp!!
det kom både den ene og andre veien, og nå sover han skikkelig godt[:)]
skal kjøpe slik karve og karvete i morgen jeg..

Godt å høre at det gikk over [:)]

Sukkervann eller karvete? Kan man gi det til en på fem uker også? (snart seks uker)

min frøken var knapt 3 uker da hun fikk karvete og det funka bra det. Sukkervann var det første jeg prøvde, men det hjalp ingenting på magesmertene hennes i allefall..
Alle babyer er forskjellige[:)]Min frøken tålte kål,erter,løk og slike ting-men jorbær derimot tok skikkelig på henne! Sjokolade og brus tålte hun også- i små mengder da.

Jeg tok knerne til jenta mi opp mot magen hennes( presset litt) gjentok dette ti ganger. Dette hjalp veldig, fikk prompet masse og var helt fin etter det. Funket hver gang her...

Det er så herlig å lese innleggene deres, jeg lærer så mye. Takk!!!

Brukte mye sukkervatn og det rikset med knea i løpet av de tre fyste mnd,ho hadde ikkje kolikk.
Ein gang åt er steinfrie druer...fyflate kor ho skreik og skriek og spydde lange baner!!! men det hjalp

Back
Topp