Noen gode råd eller ??

LilleLisska

Forumet er livet
Har ei pie som syns det har blitt veldig morsomt å kaste brødbitene sine vegg i mellom![&o]

Jeg har sluttet å gi bitene som hun kaster tilbake til henne, bare kaster de i søpla så må hun vente til neste måltid for å få mat, det funker jo litt for hun kaster ikke så mye av maten mer, prøver heller å få spist mest mulig sånn at jeg ikke skal ta det.
Men har helst lyst til å la vær å gjøre dette å.

Jeg vil ha helt slutt på den kastingen!
Det som ikke funker er å mate henne, for da spytter hun bare maten ut.. [8D]

Men kanskje det funker å gi henne en og en bit ?

Det er slitsomt å måtte vaske gulv hver gang hun har spist brød.. [8|]

Ingen ?

Jeg synes du har gjort det rette, men siden hun fortsetter så ville jeg gjort følgende: Neste gan hun starter med å kaste så ville jeg tatt hele brødskiven fra henne, og ventet til neste måltid. For det ser ut til at hun har begynt å skjønne greia, men noen ganger må man bare trappe opp litt på en måte[:)] Men hvis det er lenge til neste måltid, så kan du ta fra henne maten og vente noen minutter med å gi den tilbake, og heller øke hvor lag tid du tar den bort til den kanskje til slutt blir borte til neste måltid hvis hun ikke har skjønt greia før det[:)]

ORIGINAL: Badeand*

Jeg synes du har gjort det rette, men siden hun fortsetter så ville jeg gjort følgende: Neste gan hun starter med å kaste så ville jeg tatt hele brødskiven fra henne, og ventet til neste måltid. For det ser ut til at hun har begynt å skjønne greia, men noen ganger må man bare trappe opp litt på en måte[:)] Men hvis det er lenge til neste måltid, så kan du ta fra henne maten og vente noen minutter med å gi den tilbake, og heller øke hvor lag tid du tar den bort til den kanskje til slutt blir borte til neste måltid hvis hun ikke har skjønt greia før det[:)]

Å godt å høre at man faktisk gjør rett.

I kveld prøvde jeg å sitte sammen med henne hele tiden å passe på. Det gikk, for da fikk jeg tatt henne med en gang. Og hun spiste som en helt, hååper det fortsetter [:D][;)]

vi å gi en og en bit, men selv da spiser han bare halve biten og kaster resten til bikkja!

vi slipper i allefall å vaske gulvet hver gang, har en støvsuger på 4 ben:)

ORIGINAL: catgun

vi å gi en og en bit, men selv da spiser han bare halve biten og kaster resten til bikkja!

Haha,den høres kjent ut gitt [:D]

ORIGINAL: catgun

sånn har vi det også

Back
Topp