Noen gode ord?

Nullenusken

Forumet er livet
Jeg trenger litt motivasjon....

Er snart 22 uker på vei, og jeg er sliten.... Fryktelig sliten....
Jeg har hatt bekkenløsning siden uke 10 og har vært 100% sykemeldt siden uke 12 pga bekkenet, fordi jeg har en jobb der det er umulig å tilrettelegge for det....

I tillegg har jeg nå slitt med blodtrykksfall til og fra i en uke, og på toppen av det hele mener legen jeg har fått influensa eller noe liknende, og den vil IKKE gi slipp.... Er ikke som vanlig influensa der man ligger og er ødelagt, jeg går bare og føler meg dårlig konstant....

Jeg har også store søvnproblemer.... Kan ikke huske sist jeg klarte å sovne før 3.... Dersom jeg sover på dagen får jeg ikke mer energi, blir bare mer sliten da....

Har hatt familieselskap her i dag, og denne helgen har derfor vært utrolig slitsom.... Har stresset mye mer enn jeg burde.... I tillegg sov jeg bare 3-4 timer sist natt, ikke sammenhengende.....

Nå ligger jeg her på gråten fordi jeg ikke får sove, og lurer på hvordan jeg skal klare den siste halvparten av svangerskapet, når de sier at dette skal være den lette biten....

SELVSAGT er det verdt det, og på tross av alle plager så ønsker vi tette barn, men jeg er så fryktelig fryktelig sliten....... Gruer meg til hver eneste avtale vi har fremover, men vet jeg burde møte flere enn mannen min, hunden vår og sofaen.....

Vel, dagens klage fra meg..... Takk for at du leste....
Kan du slå meg i hodet med noe hardt nå?

Jeg har bare lyst til å gi deg en klem jeg! Det trenger du. Er selv fryktelig sliten, og kjenner jeg blir så skuffet over meg selv, ser jo helt jævlig ut her hjemme til tider fordi jeg har ikke energi til noen verdens ting liksom. Er ikke meningen at det skal se sånn her ut når det bor EN person her liksom! Kjenner jeg går konstant rundt med dårlig samvittighet pga av hundene, som aldri får nok mosjon om dagen, og dårlig samvittighet over meg selv som ikke er flink nok til å spise sunt [:(] Er så lei av å være sliten, vil bare ha energien tilbake og kunne gjøre ting, komme meg ut litt, møtte litt flere mennesker enn dama som sitter i kassen på lokalbutikken (Som jeg er ganske sikker ser når jeg har dårlige dager og sender meg medfølende blikk og den ene dagen der alt var helt jævlig og jeg hadde handlet for to uker fikk hun en av de andre ansatte til å pakke varene for meg, stor gullstjerne til butikkdamen her hehe.)

Back
Topp