Noen gode forslag?

Froya88

Forumet er livet
Samboer og jeg var på lang kjøretur igår for å hente tanta til svigerfar som skal være her i jula.
Jeg var i temmelig dårlig humør hele dagen noe som gikk godt utover min kjære![&o] Angrer selvfølgelig på det nå,hvorfor jeg ikke kunne tatt meg selv i nakken og skjerpet meg..[:'(]
Men,men.. Gjort er gjort og ingen krise er skjedd iallfall...
Ting ordnet seg utover kvelden og alt er fint,men føler jeg må gjøre noe koselig i kveld..
Får så sinnsykt dårlig samvittighet over slik![X(]

Så tenkte jeg ville overraske samboer når han kommer fra jobb..[;)] Gjøre det godt igjen liksom..
Noen som har noen gode forslag til hva jeg kan finne på?[8|]

go middag, levende lys, leige ein god film dåke kan sjå på kvelden... kan kose i armkroken da vett du... rett og slett berre sei unnskyld for at du var sur og lei..
har ikkje so mangen forslag eg...

Du kan jo massere ham, med en god olje [:D] Ryggen er grei å ta, men jeg anbefaler å massere hele kroppen. Det gjør underverker [;)]

Mitt beste forslag for å få sagt unnskyld er å... si unnskyld... Jeg synes at det er den mest reale måten å få gjort opp med hverandre etter en krangel, og det er også en god anledning til å få snakket om ting som kan være litt vonde... At du i tillegg lager en god middag eller noe vil bare bli bonus da, og helt sikkert satt stor pris på også!

Har laget en god middag og kjøpt ei langstilket rød rose![:)]
Det er ikke noe jeg gjør bare når jeg har gjort noe teit/dumt,men noe vi gir hverandre innimellom også,uten at det trenger å være noe annet enn å si at en elsker og setter pris på hverandre![:)]

Kommer hvert øyeblikk nå,så nå blir han sikkert glad![;)]
Satser på det vettu![:D]

Ble det sukkse???? [;)]

Åja,det gjorde det!![:D]

Han ble KJEMPEGLAD!![:D]

"Men kjære deg,det er da ingenting å være bekymret for det! Hadde jo nesten glemt det igår,jeg!
Nei,slikt henger jeg meg ikke opp i! Ikke vær lei deg,vennen! Du er alt for meg!
Og om jeg ble sur? Ikke i det hele tatt! Alle kan da ha en dårlig dag!!
Gjett om jeg elsker deg!!!"

Yuhuuu!![:D] Ble så glad!![:D]

Nydelig er han altså... Mmm!![:D]

Kjæresten din høres kjempeherlig ut!

Flott at det ble suksess, og at du hadde bekymret deg unødig. men det er jo et godt tegn at du ikke liker når du har vært sur, og at du gjør sånne fine ting!

Kos dere fortsatt i kveld da!

M

Så snill mann du har da [:D]
Godt å få det ut av verden [;)]

Back
Topp