Noen gode bokanbefalinger?

Maispiren

Forelsket i forumet
Septemberhjertene 2018
Jeg er sykemeldt ut uka med en infeksjon, og trenger noen gode bokanbefalinger! Hjelper med litt god underholdning når man skal holde seg i ro. Gjerne noe som ikke er svangerskapsrelatert, helst romaner og lignende[emoji4] min beste bokanbefaling nå: Svøm med dem som drukner av Lars Mytting[emoji1303]

Kanskje denne tråden er nyttig for flere bokelskere i resten av svangerskapet?

Skal lese Lars Mytting etter den jeg leser nå, "Kunsten å høre hjerteslag". Liker den veldig godt så langt! Måtte ha en liten pause fra krim etter "Tørst" av Jo Nesbø. Den var ganske heftig [emoji16]

Skal lese Lars Mytting etter den jeg leser nå, "Kunsten å høre hjerteslag". Liker den veldig godt så langt! Måtte ha en liten pause fra krim etter "Tørst" av Jo Nesbø. Den var ganske heftig [emoji16]

Ja har planer om tørst på lydbok i bilen... om jeg tørr[emoji85] Neida. Takk for tips!

Cecelia Ahern og Cecilia Samartin. de har masse nydelige bøker begge to

Datteren min måtte lese Drageløperen av Khaled Hosseini nå før jul (skoleoppgave), og her om dagen kom hun hjem fra shopping med den, og Tusen strålende soler av samme forfatter i handleposen, så den falt visst i smak.

Jeg leser for tiden En mann ved navn Ove, den er fin.

Datteren min måtte lese Drageløperen av Khaled Hosseini nå før jul (skoleoppgave), og her om dagen kom hun hjem fra shopping med den, og Tusen strålende soler av samme forfatter i handleposen, så den falt visst i smak.

De er flotte de bøkene datteren din kom med

Ja to sterke og nydelige bøker det! En mann med navn Ove må jeg få lest!

Jeg kan også anbefale En mann ved navn Ove!:) siste boken jeg leste var To søstre av Åsne Seierstad. Synes den var veldig bra, og kan absolutt anbefales!:)

Back
Topp