Noen ganger lurer jeg på hva jeg er gift med...

ORIGINAL: Oline V2

ORIGINAL: Dollface

ORIGINAL: Lissyjane

Herlig

Det beste av alt er at mannen er 40 år, og vi satt på et foreldremøte under pausen med masse folk rundt oss.. De må jo ha trodd han (vi?) var idioter.. [:-]

Det burde jo stått i hovedinnlegget, da.

Den samtalen var jo bare middels ille, dersom den hadde funnet sted mens dere vasket opp.
Men at dere tar det på foreldremøtet gjør den jo PRICELESS[:D]

Jeg tenker at uansett hvor samtalen hadde funnet sted, bare det at han faktisk TENKER og MENER helt alvorlig at de faktisk skal gå tilbake etter rideturen sin og fjerne møkka (det kan jo være upraktisk med en spade på hesteryggen...) er bekymringsverdig..... [:-]

Det er faktisk samme mann som ikke kan høytrykkspyle innkjørslen vår for kattebæsj FØR han har høytrykksspyla huset.. [8|] (Ja, frank har vært lat i vinter og bare bæsja rett utforbi trappa vår, og når snøen smelter så titter bæsjen frem som hestehov i veikanten...).

I Ny York er det mye hester midt i byen. Som mange sikkert vet, brukes de både av politiet og til å kjøre turister rundt. De fleste av (om ikke alle?) disse hestene har de en slags pose festet bak som de driter oppi [8D] Det hadde kanskje vært noe!

ORIGINAL: Krepsen78

I Ny York er det mye hester midt i byen. Som mange sikkert vet, brukes de både av politiet og til å kjøre turister rundt. De fleste av (om ikke alle?) disse hestene hadde de en slags pose festet bak som de dreit oppi [8D] Det hadde kanskje vært noe!

Jeg skal be han notere det i brevet som et forslag til tiltak.. [8D]
Han melder seg sikkert også som frivillig til å rengjøre disse posene... [:D]

Er det bare meg som sitter her og tenker på reklamen med ho dere spanske-norske (?) dama som er på seminar eller noe lignende og treffer en kjekkas.. også takket være en nr-opplysning (som det er reklame for) så finner ho ut hvor denne kjekkasen bor, tar med seg hunden sin og går dit også viser det seg at hunden hennes og samboeren hans heter det samme ; Frank [8D]

ORIGINAL: hirly

Er det bare meg som sitter her og tenker på reklamen med ho dere spanske-norske (?) dama som er på seminar eller noe lignende og treffer en kjekkas.. også takket være en nr-opplysning (som det er reklame for) så finner ho ut hvor denne kjekkasen bor, tar med seg hunden sin og går dit også viser det seg at hunden hennes og samboeren hans heter det samme ; Frank [8D]

[:D][:D]
Han er nok oppkalt etter skurtresker-Frank i Carsfilmen.. [8D]

[:D][:D]
Han er nok oppkalt etter skurtresker-Frank i Carsfilmen.. [8D]

Uansett et flott kattenavn

Frank

Jeg aner ingenting om naboen og eiendommene der du bor...

men i utgangspunktet er jeg enig med mannen din!! Er noen som har hester her jeg bor, og de rir langs hovedveien for å komme seg til turstiene. Det irriterer meg grenseløst at de ikke kan hoppe av hesten og f.eks puffe møkka utenfor veien når hesten driter i veien. De som har hund gjør jo det.. og det er ikke mere gøy å f.eks være ute på sykkeltur(trening) en mørk regnværskveld, ta seg litt drikke og finne ut at det er regnblanda hestemøkk på drikketuten og resten av flaska, gjerne reten av sykkelen og klærne også..

eller på trilletur med vogn langs våre farlige og smale veier, styrer utenom bæsjen akkurat når det kommer bil og enten måtte tråkke midt i eller spurtspringe med vogna for å komme forbi..

Jammen faen.. skal du skyve en hestebæsj av veien så må du ha med deg spade!
Og dessuten ER det en ridesti - ikke en sti som halvfeite mannfolk i starten av 40åra skal bruke for å realisere ungdommens tapte drømmer om en sixpack og gode resultater i holmenkollenstafetten.

Dessuten (2) - jeg og T går tur på den stien - og vi ser iallefall såpass godt at vi klarer å gå utenom hestebæsjen.. mulig man får såpass redusert syn når man når 40, men da syns jeg kanskje man skal holde seg på godt opplyste og inngjærede områder når man skal løpe... [:-]

Hahaha, det var dagens! [:D][:D]

Back
Topp