Noen frisører?

BæreMæ

Elsker forumet
Vurderer å farge håret mitt brunt, er til vanlig mørk blond men har masse lyse striper i det..
hva vist jeg ikke blir fornøyd med det brune, hvordan kan jeg da få det lyse håret mitt tilbake??[8|][:D] lar det seg gjøre?[8|]

har veldig lyst å prøve brunt men er redd jeg ikke skal kle det[&:]

jeg er jo ikke frisør, men hatt brunt hår selv om jeg er lys.. var slit å komme tilbake til blond igjen, men det funker å stripe det litt jevnlig...gjorde iallefall her da..! men er nok lurt å høre md frisører her inne ja:)

kan vel sikkert fort bli litt oransje-aktige striper....

ja det kan la seg gjøre, men det sliter veldig på håret, for da må du ha avfarging først. og siden kan du prøve og farge det blondt igjen

takk for svar[:)]
skal til frisøren i morgen så må vel prøve å bestemme meg i løpet av dagen[&:]

Jeg har nettopp blitt blond igjen etter noen måneder som brunette...[:)] Deilig å være tilbake til det normale, må jeg si... Jeg var veldig mørk når jeg farget håret, og har også veldig tykt hår, så det var litt prosjekt å gå tilbake til det blonde. For meg måtte jeg 3 besøk til frisøren:

1. gang: De stripet håret - MASSE striper. Var da fortsatt brunette, bare litt mer liv i det.
2. gang: Skulle stripe det igjen, men læreren (gjorde det på frisørskole) sa at det ikke hadde noe for seg, siden håret var så mørkt og tykt. Hun foreslo heller avfargning. Så da gjorde de det. Håret ble ganske gyldent, men ok. Måtte vente min 6 uker før neste gang jeg gjorde noe, for å la håret hvile litt.
3. gang: Stripet håret - ENDA FLERE striper... i folie denne gangen. De la i en toning for å få fargen kaldere. Da endte jeg opp med min naturlige, honningblonde farge.... og er kjempefornøyd![:D]

Jeg har seriøst brukt ca 16 timer hos frisøren på disse besøkene!![:o]

Men forhåpentligvis trives du jo kjempegodt som brunette og vil ikke tilbake til ditt liv som blondine igjen...[;)]

Back
Topp