noen frisører her??

Silly

Elsker forumet
jeg har kjøpt den nye depend stripingskiten, er så mange som har anbefalt denne....
men er igrunn livredd for å bruke den siden jeg har hatt ENDEL mislykkede blekinsforsøk...
jeg vet at det lureste er å gå til frisøren, å det har jeg gjort de siste gangene, men akkurat nå har jeg ikke råd til dette...

så det je lurer på er... er denne grei?? funker den i det hele tatt??
kan jeg bruke blandingen i hele håret selv om det er til striping?

ORIGINAL: Labambie

Har aldri hørt om den jeg... Men det som er med bleking du kjøper i butikken er at den er som regel for svak. Har du et mørkt underlag (si mørkeblondt eller mørkere) eller et hår som er farget fra før, kan jeg nok garantere deg en ekte gulrotfarge... Om du derimot er ganske blond fra før og ikke har farget håret, så blir det nok ikke så verst!

etterveksten er mørkblond...... da anbefaler du det ikke...?
jeg er fryktelig redd for å prøve, har blitt ganske gulrot noen ganger...[:D]
sist jeg stripa håret betalte jeg 1100kr, å det syns jeg er helt sykt...
men da blir det jo hvertfall ordentlig da![:)]

Jeg skal iallefall slutte å fikse hår hjemme,heretter er det kun frisører som får rote oppi troll-tua mi! Nå har håret mitt blitt blått!Jeg kødder ikke,det er blåskjær i håret foran og på sidene[&:] F**ns Garnier,de skal ikke få lysne etterveksten min mer!!!

Vet ikke hva jeg skal gjøre med det da,vet ikke om jeg vil ha noe mer stæsj oppi der,da detter vel håret av tenker jeg...[:(]

Menneh,lykke til med hårfarging da,håper det blir bra![:)]

da tror jeg nok jeg drøyer det ja... hadde igrunn lovt meg selv at jeg ikke skulle farge håret hjemme igjen, etter uttallige mislykkede forsøk....[8|][:D]
nei da får jeg vente til neste mnd å ta det hos frisøren.... takk for hjelp!

Back
Topp