Noen fra Ullensaker kommune her inne?:)

Forstår.. Det kan vi godt :) Hvor gammel er du? Du har helt sikkert sagt det, men jeg har glemt det i farta.. :p

Nå har sjefen fått vite det.. Følte jeg ville si noe siden jeg er så slapp og kvalm.. Hun spurte faktisk i det jeg skulle fortelle, så det har nok syntes på meg. Er stort sett hoppende og blid, så dette blir ikke lett å skjule :p Hadde min første morgenkvalme her om dagen også.. Frokosten ville visst ikke være i magen.. Heldigvis bare en morgen så langt :)
 
Ja min å vet det:) Synes det er greit å ha en grunn når jeg er trøtt, ufokusert, kvalm og svimmel. Kan jo være skumle symptomer for de som ikke vet man er gravid!:)

Ja nå hørtes jeg veldig stusslig ut! Haha... Trives godt da og har ingen problemer med å være alene:P Jeg er 26 år! Enn du?
 
Enig. De er jo bare en støtte i hverdagen. Heldigvis ble min superglad på mine vegne, og ga meg masse råd! :) Det liker jeg!

Jeg er 25 :)
 
Hehe jobber vi på samme jobb?:P Akkuratt det samme gjorde min! Hun begyte å lete frem hvordan de behandler gravide på jobb og har allerede tenkt på tillrettelegging!:)

Har du alltid bodd her? Jeg er opprinnelig fra Oslo jeg da men flyttet ut hit for 1 år siden;)
 
Hehe, så moro! ;) godt det er flere sjefer som er sånn!
Nei, jeg har bodd her litt over ett år. Er egentlig fra utenfor Drammen :)
 
Back
Topp