Noen fra Ullensaker kommune her inne?:)

Ingen? Eller det anonymitet?:) Hadde vært hyggelig å kunne møtt noen herfra:)
 
Sikkert noen som syns det er litt tidlig å evt avsløre seg ennå også...:) noen kjenner noen osv...
 
Ja sant! :) Til gjengjeld er jeg ikke herfra så jeg kjenner null:P hehe.... Hadde bare vært hyggelig å hatt noen å dele ting meg!:)
 
Det er alltid hyggelig! :) Vi har jo en god start her inne da!

Hvordan er formen din i dag?

Nei etter at jeg fant ut at jeg var gravid, er jeg plutselig kjempegravid:p Men de normale symptomene som ikke overdrives (altså tenker mye på og etter) er svimmelhet! Herlighet!... Er jo krise innimellom på jobb:P Og litt kvalme.. Du da, hvordan føler du deg?
 
Nei etter at jeg fant ut at jeg var gravid, er jeg plutselig kjempegravid:p Men de normale symptomene som ikke overdrives (altså tenker mye på og etter) er svimmelhet! Herlighet!... Er jo krise innimellom på jobb:P Og litt kvalme.. Du da, hvordan føler du deg?

Man kjenner kanskje litt mer etter når man vet at det er noe der også... Sikkert ikke noe gøy med svimmelhet da! Det hadde jeg ikke likt! Hva jobber du med? (hvis du vil dele)
Jeg har det veldig bra! Veldig lite symptomer her, egentlig. Ganske så øm i brystene, og kjenner det litt innimellom nederst i magen.. Blir fortere andpusten når jeg går tur og trener!! Heldigvis ikke så kvalm!
 
Man kjenner kanskje litt mer etter når man vet at det er noe der også... Sikkert ikke noe gøy med svimmelhet da! Det hadde jeg ikke likt! Hva jobber du med? (hvis du vil dele)
Jeg har det veldig bra! Veldig lite symptomer her, egentlig. Ganske så øm i brystene, og kjenner det litt innimellom nederst i magen.. Blir fortere andpusten når jeg går tur og trener!! Heldigvis ikke så kvalm!

Jobber i barnehage. Trenger masse tissepauser og spisepauser iløpet av dagen, men går veldig fint:)
Ja ømme bryster glemte jeg! Sikkert fordi jeg ligger stille for de er utrolig vonde! Og passer ikke inn i BH'ene mine lenger:P
Og anpusten, men jeg er generelt ikke godt trent så:P Kan være jeg kjenner det ekstra nå når jeg vet jeg er GRAVID!

Første barn? Hva jobber du med?
 
Jobber i barnehage. Trenger masse tissepauser og spisepauser iløpet av dagen, men går veldig fint:)
Ja ømme bryster glemte jeg! Sikkert fordi jeg ligger stille for de er utrolig vonde! Og passer ikke inn i BH'ene mine lenger:P
Og anpusten, men jeg er generelt ikke godt trent så:P Kan være jeg kjenner det ekstra nå når jeg vet jeg er GRAVID!

Første barn? Hva jobber du med?

Symptomene kommer nok snikende...! Jeg er glad så lenge jeg slipper unna kvalmen!
Ja, det er mitt første barn! Er superspent, og syns dagene går sakte mot første legekontroll!
Jeg jobber på en skole :) Har du barn fra før?
 
Ingen barn fra før:) Mitt og samboeren sitt aller første!:) Så alt er veldig nytt og spennende!:) Men synes det faktisk er litt "ekkelt" eller skummelt at det er noe som vokser inni meg! Synes gravide kvinner ser supersunne ut, og har alltid hatt lyst til å bli gravid! Men nå år jeg er det så er det så uvirkelig:P
 
Helt enig! Har gledet meg til å bli gravid siden jeg var 10, sikkert :p Syns gravide er så flotte! Men klarer ikke helt å innse at det er min tur.. Enda ;) Det kommer nok!
 
Jeg bor sør i fylket :)

Hadde vært gøy med et østlandstreff en gang :) (Og nordlands, finnmarks, vestlands og sørlands for dem som bor der).
 
Så koselig! Ja det hadde det! Jeg kjenner ingen som er gravid akkuratt nå, så hadde vært hyggelig å møtt noen:P
 
Ja, det hadde vært kjempemoro :) Jeg kjenner heller ingen som er gravide likt med meg.. Men så er jeg jo tidlig enda da, og ikke fortalt til noen enda.
Hvordan er formen i dag? :)
 
Ja sant, kan jo hende det er flere som holder det hemmelig!:) Har ikke tenkt på det:P Men fortsatt morsomt å møte nye mennesker!:) Kanskje vi kan shoppe babyting sammen en gang litt nærmere sommeren:)
 
....Dessuten er det som oftest bare meg og hunden her:) Samboeren jobber i Ramsund og i Bergen, så han er bare hjemme i helgene. Noen helger er han også borte!:) Også jobber jeg bare 50%, så jeg har mye "alenetid":P
 
Back
Topp