Noen fra Søgne eller Kristiansand som har lyst til å treffes?

Siljesmule

Første møte med forumet
Jeg bor i Søgne og er ute etter å treffe en eller flere i området som har lyst til å gå tur eller gå på cafe :)

Jeg er født og oppvokst i Kristiansand men bor for tiden på Hovden. Men jeg er veldig ofte nede i byen på besøk hos familie og venner så jeg er gjerne med på kafé eller tur. Blir nok en god del turer til byen utover høsten og da hadde det vært koselig med selskap på trilletur :) Baneheia og Jegersberg er jo nydelig i både oktober og november! Håper vi kan flytte hjem igjen snart, men alt avhenger av at samboer finner seg en passende jobb i byen :)

Hei :) Hvem er dere? Bor også i "omegn"..31 år, barn nr 3.. :)
Er vi så få fra Krs/omegn i denne gruppa?

Prøv i oktober og november gruppa og.. Vet om MANGE i krsand som skal ha nå i høst/vinter (vet ikke om de er på forumet) er selv fra krsand men bor på østlandet

Hei :-) bor på Tveit i kr.sand, venter en gutt og har en gutt på 2.5 år fra før :-D Er gjerne med å treffes!

Så gøy at dere er intressert :) Både jegersberg og baneheia er jo kjempefine steder å gå i høstløvet! Har termin 1 september, men med min flaks så blir det nok laaangt på overtid, men hvis noen har lyst til å treffes på cafe er det bare å si ifra :) sliter dessverre med bekkenet akkurat nå så jeg må nok stå over tur fram til lillemann finner det for godt å komme ut :)

Back
Topp