Noen fra Fredrikstadområdet med termin i februar?

Vannlilje82

Første møte med forumet
Hei! [:)]Jeg har akkurat funnet ut at jeg er gravid, og regner med at terminen er i begynnelsen av februar. Er det flere?
 
Hei,hei...tydligvis første i februar klubben du da![;)]
Jeg hører til i januar klubben,er du veldig heldig kanskje du flytter over til oss...hi,hi!
Uansett ville jeg svare deg for å si gratulerer så mye!!![:D]
Har dere vært prøvere lenge? Lykke til med knøtte ni magen da!
 
Hei!
Jeg lurer litt på om jeg kan være gravide...men er på langt nær sikker. Skal ha mensen denne uka og synes derfor det er rart jeg skal merke det som tidlig?! Men siste døgnet har jeg vært så sinnsykt kvalm, uten at jeg kan vite hvorfor. Er det normalt å få slike symptomer sååå tidlig da?[8|]
 
heisann...jeg venter mitt andre barn nå i august/september og jeg viste at jeg var gravid bare 10 dager etter at jeg og min mann hadde prøvd å bli gravide for å si det sånn...vanlig å få symptomer så tidlig vet jeg ikke men jeg kjente det hvertfall..dra til legen og få en test av han..den viste positiv på meg etter bare 10 dager og jeg kjente det på kroppen som om jeg fik høy puls innimellom...sånn var jeg med første mann å men....
 
måtte bare si at du får tatt blodprøve også på legekontoret, da er du garantert riktig svar for det om det er tidlig[:)]
 
gratulere med den lille i magen[:)]
jeg er på januar klubben, tror du er førstemann på februar klubben[:D]
 
Jeg har sannsynligvis termin i Januar, ville bare innom å gratulere deg, Vannlilje82!
Lykke til, uansett hva du finner ut[:D]
 
hei...[:)]
er fra fredrikstadområdet,men har termin i november....
gratulerer så mye og lykke til videre...

klem
 
hei hei! jeg har sannsynligvis termin i februar.testet posetivt på lørdag,da blir det rundt 5 februar tror jeg.gleder meg veldigt! jeg har vel egentligt ikke noen symtoner ennå,men jeg har frykteligt vont i magen,så jeg er jo veldigt skeptisk om kansje noe er galt! jeg prøver å la ver å tenke på det,men er veldigt vanskeligt.du får ha lykke til i graviditeten din,og gratulerer så mye vannilje82.

klem
 
Jeg har termin 7. februar. Har også hatt ganske vondt i magen siden jeg testet. Jeg håper det er normalt siden du også har det. Er også litt småkvalm. Men det hører vel med.
 
Hei.

Er ikke fra Fredrikstad, men Sarpsborg. Det er jo ikke lange biten.
Har regnet ut at jeg har termin 10. februar.
Gleder meg veldig[:)] Vi har prøvd i nesten 2 år, så dette var etterlengtet.
Spennende å høre fra andre i samme situasjon.

Gratulerer så mye til deg også[:D]
 
Back
Topp