~Lille lilla Snodig~ Elsker forumet 15 Sep 2008 #3 ORIGINAL: cutest du vet hvor innebadet er eller var. v snappis cidnys(gatekjøkken) er borti den gata der, ligger gaten over aas bryggeri[:)] skjønte du nå?[8|] men du er siker på at det er der sosialkontoret er??
ORIGINAL: cutest du vet hvor innebadet er eller var. v snappis cidnys(gatekjøkken) er borti den gata der, ligger gaten over aas bryggeri[:)] skjønte du nå?[8|] men du er siker på at det er der sosialkontoret er??
~Lille lilla Snodig~ Elsker forumet 16 Sep 2008 #4 ORIGINAL: Astra. Å JEG SAVNER SNAPPYS!!!! Har ikke spist kebab siden jeg var der sist, å dæven jeg hadde helt glemt stedet [8D] Jeg husker desverre ikke hvor sosialkontoret er.. HEI ASTRA!!! Lenge siden jeg har sett deg her, men så er jeg ikke så mye her selv lenger heller da. Håper du har det bra. klem[:)]
ORIGINAL: Astra. Å JEG SAVNER SNAPPYS!!!! Har ikke spist kebab siden jeg var der sist, å dæven jeg hadde helt glemt stedet [8D] Jeg husker desverre ikke hvor sosialkontoret er.. HEI ASTRA!!! Lenge siden jeg har sett deg her, men så er jeg ikke så mye her selv lenger heller da. Håper du har det bra. klem[:)]