Noen fra Drammen her ??

1981

Andre møte med forumet
Hei jeg har termin forløpig 21 juli.. Noen andre som har det ? 
 
Drammen her.. Har termin 2 august.. Så sneket meg inn på juli forumet.. Kan jo komme før?? :)
 
Jeg er fra Drammen :) Har termin 25.7
 
Fra Drammen. :) termin 3 juli.
 
Så korslig at det er flere fra samme plass :) Noen som har barn fra før av ? 
 
Har en liten gutt på 2 år :) du da??
 
Jeg har 2 gutter på 13 og 10 år jeg :) Store barn :) Hvor gammel er du ? Jeg er 30 :) 
 
Store barn du da :) Jeg blir 29 i juli :)
 
Ja alfor store :) hehe.. Men korslig med en liten til da :) selv om alt er i glemme boka nå ;) hehe Hvor i drammen er du fra da ? 
 
Hehehe :)))
Kjenner meg litt igjen  der, føler selv jeg har glemt masse bla hvor små babyer er selv om det er bare 2 år siden mini var liten :)

Jeg kommer fra Lier egentlig, men bor på strømsø nå. Du da??

 
Hehe ja er ikke så greit å huske alt sammen :) hehe  Jeg bor i Svelvik ved grensa til Drammen :) 
 
Ok :) Hadde vært hyggelig å fått til ett gravid treff med kommende mammaer fra Drammen`s området etterhvert :))
 
Ja :) Det hadde vært korslig :)  Du jobber / driver du med da ? (Om jeg kan spørre da ) :)
 


saya2009og2012 skrev:
Ok :) Hadde vært hyggelig å fått til ett gravid treff med kommende mammaer fra Drammen`s området etterhvert :))


Joiner jeg.. Etterhvert(!) - må bare få fortalt dette til fler så kan jeg bli mer personlig jeg også:p 
 
Så koselig at flere fra Drammen dukker opp :))

 
Haha, når jeg tenker etter så flyttet jeg til Nedre Eiker i november, men er fra Drammen og har bodd hele livet mitt der. Så jeg er jo ei Drammensjente fordet da ;) Og Nedre Eiker er jo ikke akkurat sååå langt unna :)
 
Det er jo ikke lange veien :) Kan ha ett treff for Drammen og omegn :)
 
Back
Topp