Noen fra Bergen? :)

Er et sted mellom 8 og 9 uker :p vi stusser veldig på når riktig termin og sånt er, så gleder meg til ordinær ul så jeg kan få et skikkelig svar :) fastlegen og ul legen har en uke i forskjell fra hverandre:p
Blir godt å få et skikkelig svar på termin da! :)En uke imellom termin-datoene var jo et litt stort sprik ;P

Bergen her og! Var på første svangerskapskontroll i dag, er 8+4, og overraskende nok tok legen frem UL utstyret og jeg fikk høre hjertelyd! Hadde ikke forventet å få se/høre noe som helst i dag, så dette var en trivelig bonus :)

Bergen her og! Var på første svangerskapskontroll i dag, er 8+4, og overraskende nok tok legen frem UL utstyret og jeg fikk høre hjertelyd! Hadde ikke forventet å få se/høre noe som helst i dag, så dette var en trivelig bonus :)
Åååh,så utrolig kjekt da!! :) Deilig med en sånn bonus!! :-)

Blir godt å få et skikkelig svar på termin da! :)En uke imellom termin-datoene var jo et litt stort sprik ;P

Ja, legen gikk etter sånn ca mens termin(klarer alltid å glemme sist jeg hadde den :-P) men er ganske sikker. Også fikk jeg beskjed at ul så tidlig kan væreveldig usikkert når det kommer til hvor langt man er på vei :-) men det positive er jo at legen går etter den terminen hun fant slik at jeg får kommet til ordinær ul tidligere og kan få et skikkelig svar :-)

Back
Topp