Noen fra Bergen? :)

*Rekker opp hånden*

Eller, ER ikke fra Bergen, men bor her.

Det var jo noen det!! :) Koslig! :) Venter dere deres første,eller noen som har ban fra før kanskje?:) Jeg venter min første,og synes det er gråååååådig spennende dette her!! :wav

Litt utenfor Bergen strengt tatt vi også.

Venter nr to, har ei jente på to år :)

Fra bergen jeg og :-) har en jente på snart 4 fra før :-)

Fra Bergen her også, venter nr. 2 :-)

Bor på Voss, ikke så mangen herifra, godt Bergen ikke er langt unna! Førstemann her :)

Så gøy! :dance011 Vi er jo en hel haug her inne som er fra,bor i eller i nærheten av Bergen !! Dette kan jo bli veldig kjekt etterhvert :) Akkurat nå er jeg enda der at jeg lyst å være litt til anonym ,men etterhvert er jeg veldig klar for å bli kjent med andre aprilmødre fra Bergen og ikke være så anonym mere ;) Hihi :dance018

Så gøy! :dance011 Vi er jo en hel haug her inne som er fra,bor i eller i nærheten av Bergen !! Dette kan jo bli veldig kjekt etterhvert :) Akkurat nå er jeg enda der at jeg lyst å være litt til anonym ,men etterhvert er jeg veldig klar for å bli kjent med andre aprilmødre fra Bergen og ikke være så anonym mere ;) Hihi :dance018

Er enda på anonym har også :-) så når vi har passert 12 veke så kanskje me kunne sett og me kjenne kvarandre frå før :-) håper dei neste vekene går fort då mannen klør etter å fortelle :-)

Back
Topp