Noen fra Østfold her?

Borg blir litt vanskelig for meg ettersom jeg ikke har lappen og jeg er ikke noe særlig flink med bussene i sarp osv. Men det andre er noe annet for der er jo buss terminalen og 4 minutters gange fra togstasjon :))

Borg blir litt vanskelig for meg ettersom jeg ikke har lappen og jeg er ikke noe særlig flink med bussene i sarp osv. Men det andre er noe annet for der er jo buss terminalen og 4 minutters gange fra togstasjon :))

Hvor holder du til da?

Det blir midt på tenkte jeg for alle og det er lett å finne fra motor veien. En svinger av ved den svære toysarus. Det er bare å spørre på busser. Er bussplass rett ved. Min mann tok bussen dit før fra Moss når han jobbet borti der. Så må jo gå fra Halden også, siden den han tok hjem gikk fra Halden. Tror det er flere fra Halden så en kan kjøre samme også.

Jada, sarpsborg kjenner jeg til :p ikke kjent der men buss og GPS på mobil bør en få til litt av hvert hehe :p

Sent from my iPhone using BV Forum

Det er ikke inni sarp. Rett ved motor veien :) er en svær Biltema på andre siden av veien, kjempe stor toysarus ved siden av og mc donalds :) så lett å se for de som ikke er kjent :)

Er det ikke koseligere og mer utvalg i Fredrikstad? :)

Jeg vil helst ikke inn i sentrum i Fredrikstad. Hater å kjøre nede i byen der og slit med parkering osv.

Er ko snakk om dette inne på Østfold jentene å ? Hvor mange av dere er der inne? Litt lettere å ha et sted å følge med på

Back
Topp