junibebi89
Gift med forumet
Eller som har hard mage? Har dere funnet ut noe mirakelkur? Jeg skal byne med kaffe i morgen også kjøpe linfrø. Da håper jeg det blir andre boller...!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Helt trygt for gravide jaOki takk jenter!. Og disse magemedisinene er ok å bruke for gravide?
![]()
Bare husk å drikke mye, hvis ikke har ikke laktulose/duphalac særlig effekt. Vær også obs på at man kan få en del luft i magen av disse.Oki takk kjekt å vite![]()
Jeg drikker duphalac hver dag. Visst ikke så stopper det helt opp. Men viktig å drikke masse til disse oljene som BMC sier![]()
Off, var plaget med dette tidligere. Skriver under på det de andre sier: duphalac, svisker og masse drikke. Her starter jeg dagen med svart kaffe, det gjør susen her :-D
Blir det helt krise og du ikke får av deg, kjøp Microlax på apoteket. Trygt for gravide, og virker fort. Om du blir sittende å trykke uten resultat, er det fare for hemorider...... Og DET er ekkelt det... :|
Åja så det er ikke noe du må være forsiktig med å ikke bruke for mye heller. Har nå drikki kaffe.. får se om det hjelper litt.. så den duphalacen er en mikstur man drikker hver dag?
flere ganger om dagen? Det er ikke sånn du må flyyy på do da eller?..
![]()
Nei.. bare bruk den slik som det står anbefalt på flaska. Jeg tar en liten shot på morgen og kveld og kommer somregel på do hver dag. Flyr ikke på do flere ganger nei. De sa på apoteket at kroppen ikke blir avhengig av det, så jeg slutter med den når svangerskapet er overKaffe funker alltid på meg, men jeg takler ikke smaken eller lukten nå. Gleder meg til å elske kaffe igjen når babyen er ute
![]()
Føler du at du går mer normalt på do da? Kaffen funket nemlig litt, har gått 2x ganger allerede men, er bare så smått og nøttete som kommer hver gang.. det er jo ikke normalt.. oki bra man ikke blir avhengig. Vi har jo tregere fordøyelse nå. Ja skjønner du gleder deg til kaffe igjen![]()
Ja. Til vanlig går jeg på do en gang om dagen. Det gjør jeg stort sett nå også visst jeg drikker duphalac regelmessigDet hender at jeg alikevell ikke går på do en dag eller to, men det er sjeldent asså
![]()
Oki. Jeg har kjøpt den nå, 500 ml. Synes kanskje det er noe som skjer
. Men hun apotekdamen sa at det kunne ta noen dager før det ga virkning! Og for en søtlig smak! Akkurat som godteri
.
Fant ikke linfrø i dag som jeg hadde tenkt til og men kan jo se om denne funker først![]()
Ja, så braJa, det kan ta et par dager før det gir virkning.. men så bare fortsetter du å ta det daglig uansett å så vil du komme deg jevnlig på do
Ja, jeg vet.. begynner å brekke meg av og til når jeg drikker det
Husk at du drikker minst et glass vann(gjerne mer også) samtidig som du tar oljen
![]()