*Meya*
Forumet er livet
Mest av alt pga måten det b le gjort på, i lys av min tråd om den læreren: http://www.aftenposten.no/nyheter/iriks/article3998639.ece
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: snupiiJoda, jeg ser poengene, men skolen kunne tatt det med oss foreldre, vi har ikke fått noen melding om dette i det hele tatt.
er det 13 års grense så er det 13 års grense, mener nå jeg. selv om måten det ble gjort på kanskje ikke var den beste. mange foreldre som kjøper alkohol og nyttårsraketter til barna sine også, synes ikke det er riktig heller jeg da.... reglene er der jo for en grunn selv om det ofte er kjipt
ORIGINAL: merete_80Mobbingen har det vært forsøkt å gjøre noe med, og vi som foreldre har blitt informert om mobbing, spesielt i femte klasse. Sønnen min er desverre en av mobberne, OG ofrene, men han gjør det aldri på Facebook, fordi han vet at der har vi stålkontroll.
I følge noen så tror jeg aldri skolen klarer å gjøre det riktig. Hadde de ikke brydd seg, og det hadde blitt utartet mobbin på face så hadde det vært galt. Når de påpeker aldersgrensen så er det galt.
Er jo ikke rart vi får unger som ikke respekterer regler, når foreldrene lærer dem at det er greit å lyve for å få det som man vil.
ORIGINAL: *Meya*
Joda, jeg ser poengene, men skolen kunne tatt det med oss foreldre, vi har ikke fått noen melding om dette i det hele tatt.
ORIGINAL: *Super Mario*Nå handler jo denne aldersgrensen kun om at det i enkelte land ikke er lov å samle info om mindreårige, under 18, og at man derfor har valgt å heller ikke ha den godkjenningen man kan fakse inn, slik man har på forumer i USA.
Tror jeg, som forelder, heller ville vært flau enn sint/irritert på skolen. Regler er jo til for å holdes og der er jeg fast!
ORIGINAL: Labambie
Er helt enig med skolen jeg! [8|] Tenker at når de går til media på den måten driter de seg ut, rett og slett.
ORIGINAL: Lissyjane
Hva blir det neste, skal de gå til media og bli sint hvis en av lærerne ber barna slutte å røyke om de ikke er atten eller at de ikke må drikke seg full? Herregud. Snakk om å drite seg ut.
Hva blir det neste, skal de gå til media og bli sint hvis en av lærerne ber barna slutte å røyke om de ikke er atten eller at de ikke må drikke seg full? Herregud. Snakk om å drite seg ut.
Jupp. Når ikke foreldrene passer på barna, er det greit å ha en engasjert skole og lærer som gjør det!! Og drite seg ut, helt riktig! Jeg er fortsatt helt satt ut!! "ja, han gjør noe han ikke får lov til men det er jo greit". For noen signaler å sende ut!
ORIGINAL: *Super Mario*Nå handler jo denne aldersgrensen kun om at det i enkelte land ikke er lov å samle info om mindreårige, under 18, og at man derfor har valgt å heller ikke ha den godkjenningen man kan fakse inn, slik man har på forumer i USA.
Tror jeg, som forelder, heller ville vært flau enn sint/irritert på skolen. Regler er jo til for å holdes og der er jeg fast!
Nå handler det vel også i mot at de skal beskyttes mot pedofile også.
Er helt enig med skolen jeg! [8|] Tenker at når de går til media på den måten driter de seg ut, rett og slett.
ORIGINAL: Renate Røverdatter
ORIGINAL: merete_80
Jupp. Når ikke foreldrene passer på barna, er det greit å ha en engasjert skole og lærer som gjør det!! Og drite seg ut, helt riktig! Jeg er fortsatt helt satt ut!! "ja, han gjør noe han ikke får lov til men det er jo greit". For noen signaler å sende ut!
Og ikke bare "ja, han gjøre noe han ikke får lov til, men det er greit" Men også "jeg går til media og klager over at skolen er frekk nok til å bry seg".
Jada, skolen kunne sikkert tatt det på en annen måte - men å gå til media, det blir bare for fjernt!
Uansett hva vi som jobber i skolen gjør, så blir det feil. Hadde skolen ikke reagert, så hadde nok det også blitt feil..
ORIGINAL: Jelin
Nå handler det vel også i mot at de skal beskyttes mot pedofile også.
Hvorfor aldersgrensen er der er uvesentlig. Den er der og den skal følges like mye som alle andre regler, mener jeg!
Ja men nå svarte nå jeg bare på det innlegget som en opplysning[8|][8|]