Noen flere?

^Milla^

Gift med forumet
Som er/blir fryktelig "distre" når dere er gravide? Sist jeg var gravid klarte jeg og koke kaffe uttover hele kjøkkenet fordi jeg glemte å sette inn kanna :P

Å går hadde jeg hengt opp en vask og lagt på plass klær,uten at jeg husker det..
veit ikke om distre er rett ord,men det er fryktelig merkelig..

noen som aner hvorfor det er sånn?

Jeg har beynt å glemme små ting, sånn som datoer og litt slik, sikkert mye mere enn det også, men jeg husker det ikke.. har vanligvis en creapy hukommelse..[8|]

Mannen min klager over at jeg har begynt å glemme så mye etter at jeg fikk sønnen vår. Husker ikke helt når det begynte, men når jeg ammet var jeg hvertfall helt i tåka! [;)]

hehe jaja,får håpe det er forbigående her.. rimelig slitsomt å gå rundt å gjøre ting,som jeg ikke husker etterpå :P

gubben bare mobber meg oxo,syns jeg er litt slemt da :P

Er litt slemt ja, det er jeg helt enig i! [;)]

Og jeg er så absolutt ikke så ille som mannen skal ha det til, og desutten har jeg jo hele tiden dobbelt så mye å tenke på nå. må jo f.eks. pakke for to hver gang vi skal noe. To-åringer klarer ikke å pakke selv!

Håper det går over for din del, kan jo komme av kombinasjonen trøtt/sliten og tanker om dette nye mennesket som driver og utvikler seg i magene våres!

næææsj... syns i grunn ikke d..
bi litt tammere når eg e gravid.. men d e berre frem te amme-hormonan tar over :P
sekkert før at gubben ska grei å hold ut ilag me meg :P

JA! Jeg glemmer småting hele tida, og i går glapp bollen med frokostblanding ut av hånda mi - *plask* over hele kjøkkengulvet. Og på butikken samme dag slapp jeg ned ei pakke egg. Føler meg helt i bomulland jeg!

Jeg har fått sykt dårlig hukommelsen! Kan sitte å prate med noen og spørr samme spørsmål med 2min mellomrom.. ekkelt igrunn!

Huff.. jaja,"bra" d ikke bare e mæ da :P

føle mæ om dott lixom,men e allfall en gravid dott =P

Ikke distre...men klønete kanskje. Tinge bare glepper mellom henda mine... [>:]

Back
Topp