Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Æsj, jeg er så plaga med snørr under denne graviditeten. Hver dag, hele dagen lang. Noen som har tips til Åssen man kan bli kvitt det ? Jeg pusser nesa konstant, men stadig kiler det i nesa igjen. Å saltvannsspray er flittig brukt!
Den funker svært dårlig ja beste hadde vært ordentlig nesespray, men det er jo fy fy.
Her går det mest i (sorry, litt ekkelt) helt harde snørr klumper som tetter nesa.. Føler jeg ikke gjør annet en å tømme nesa
Veldig tett og sånt jeg også, tror graviditeten har trigga meg til å utvikle gress allergi (noe legen sa kunne hende). Men legen min sa at jeg trygt kunne bruke nesespray (Otrivin, ikke allergi nesespray) så da gjør jeg det, og det redder dagene mine Så vil absolutt anbefale at dere bruker nesespray, hvis man går rundt og er konstant tett og ikke får løsna opp så kan man i verte fall utvikle mellomørebetennelse eller bihulebetennelse