Noen flere?

Jent1

Forelsket i forumet
Mailykke <3
Jeg er så kvalm at matlysten er lik null - Alt jeg tenker på blir jeg kvalm av, ALT
Spiser bare småting gjennom hele dagen - får ikke i meg noe mer, eneste middag, da kan jeg spise - Men da blir jeg kvalm og dårlig fordi kroppen plutselig får i seg mye mat.
Jeg er så sulten og kvalm at jeg skjelver - (Og uansett om jeg får i meg to skiver er det likedan).
Jeg spyr ikke, prøver faktisk, med bare brekker meg, kommer ikke noe ut.
Jeg ligger på sofaen/senga nesten hele dagen.
Mannen min tar seg heldigvis av alt av husarbeid og ungane, får ikke til å gjøre noe nesten.

Noen andre som har det slik? Det er helt forferdelig - og tanken på at jeg sikkert skal ha det slik i 5 uker til...

Jeg er så kvalm at matlysten er lik null - Alt jeg tenker på blir jeg kvalm av, ALT
Spiser bare småting gjennom hele dagen - får ikke i meg noe mer, eneste middag, da kan jeg spise - Men da blir jeg kvalm og dårlig fordi kroppen plutselig får i seg mye mat.
Jeg er så sulten og kvalm at jeg skjelver - (Og uansett om jeg får i meg to skiver er det likedan).
Jeg spyr ikke, prøver faktisk, med bare brekker meg, kommer ikke noe ut.
Jeg ligger på sofaen/senga nesten hele dagen.
Mannen min tar seg heldigvis av alt av husarbeid og ungane, får ikke til å gjøre noe nesten.

Noen andre som har det slik? Det er helt forferdelig - og tanken på at jeg sikkert skal ha det slik i 5 uker til...

Jeg hadde det sånn i uke 6 og 7, også har det gitt seg litt nå.. Klarte ikke spise noe annet enn rista brød og måtte spise omtrent hele tiden for å ikke være altfor kvalm hele dagen.

Som mange sa til meg så kan du prøve å spise f.eks salt kjeks! Som ritz for eksempel. Eller salt potetgull. Det er smått men har fått for meg at mat som har fiber hjelper veldig på kvalmen. Men dersom du skulle ha lyst på noe; spis det! Det funka best for meg :)

Håper det gir seg for deg snart også, er ikke noe godt!

å æsj, jeg føler med deg og vet åssen du har det..Det finnes jo noe tabeletter\ kvalmestillende du kan få hos legen din så du kan fungere litt hvertfall:) kansje det er noe å vurdere?:)

Er å kvalm uten oppkast:/ ikke noe gøy. Jeg spiser, blir bra akkurat der å da for så bli kvalm igjen like etterpå:/

Jeg var sånn fra omtrent da hjertet begynte å slå frem til for noen dager siden (er 8+5 i dag)... Nå er jeg "bare" uggen

å æsj, jeg føler med deg og vet åssen du har det..Det finnes jo noe tabeletter\ kvalmestillende du kan få hos legen din så du kan fungere litt hvertfall:) kansje det er noe å vurdere?:)

Jeg fikk beskjed om at jeg kun kan ta Prostafen (Reisesyketabl). Vurderer å prøve det dersom dette ikke gir seg. Holder på å bli sprø...

Uff, hørtes ikke godt ut. Jeg er bare morgen"uggen" vil jeg kalle det. får ikke i meg mat før i 11/12 tiden, noe som er veldig unormalt for meg..men hele dagen..ikke missunnelig :/ Håper formen snart blir bedre :happy119

Back
Topp