noen flere

adi

Elsker forumet
jeg har begynt å få...utflod med farge......brun aktig....
noen flere...??
eller noen som vet hva det kan ha seg at den er brunlig????

brunlig utflod betyr at det er gammelt blod tilblandet i utfloden..

Jeg ville ha ringt føden og hørt om det var "ok" å gå slik hjemme eller om du får komme til en sjekk!

Kjenner ikke til det, men gjør som Freaky*Nurse*Flode sier! Ring å hør me føden du [;)]

hva?????
jøss det var ikke i mine tanker i det hele tatt...
tenkte jeg ville få svar som sprukne blodkar eller no....
så du mener jeg skal ringe føden????

Bare for å høre med dem. Vet ikke hva terskelen din er for å ringe, min er nok ganske høy så jeg hadde nok tenkt det samme som deg, sprukne blodkar. Men det skader aldri å forhøre seg med føden, vi er ikke ekspertene! [:)]

ja egentlig mener jeg at du skal ringe føden..

aV den grunn at blødninger i svangerskapet skal sjekkes da det kan være ern indikasjon på at noe ikke er slik det skal.

men det er selvfølegelig ditt valg, skal ikke tvinge deg om du selv føler det er unødvendig[:)]

(Noen ganger kan man blø etter samleie, og at blodet kan bli liggende inni til senere, da vil blodet få en brunfarge når det kommer ut..
)

Er det snakk om mye? vart lenge?

vell sex har jeg ikke hatt på snart 4 uker...mann som jobber på sjøen...
begynte for tre dager siden.....det kommer å går egentlig.....er vanlige mengder med utflod...bare at den er litt brunaktig.....
i går var alt normalt...men ikke dagen før der og ikke i dag......[8|]

ringte føden....de mente at jeg holdt på å modnes.....at det ikke var noe farlig... måtte ringe om jeg ble i dårlig form...feber å liknenede....
så alt greit så langt[:D]

Så bra [:)] Var det ikke greit å få det bekreftet da? Og nå vet du hva du skal gjøre hvis det evt. forandrer seg! [:)]

Back
Topp