Noen flere som har...

Rennis1991

Betatt av forumet
Januarhula 2014
Fått melk? Det har jeg, og så mye at det lekker ut av og til... Normal eller unormal??? Ikke vet jeg, men ja.. Synes ikke det er så trivelig å lekke allerede:p

Niklas 30.08.08 og lillesøster/bror påtur 04.01.14<3

Har ikke det. Synes det høres spennende ut!

Jeg fikk melk i brystene da jeg var verpesyk. Tviler på at melk i puppene er unormalt verken med verpesyke eller tidlig graviditet.

Åj spennende. Det begynner vel å nærme seg tiden for å få det. Og da er det vel som med alt annet, forskjell når man får det og hvor mye. Men skjønner at det er kjedelig hvis det lekker:(

Hei!
Her har det kommet melk, den har forøvrig vært der noen uker. Lekker heldigvis lite:)

Ikke no melk her ennå :) er 15+3 i dag. Brystene er ganske ømme om dagen, da, men der har de i grunn vært nesten hver dag siden uke 8/9. Eneste forandringen jeg merker er at de er blitt tyngre ;)

Hehe, synes det er rart å skal ha melk der nå, når man ikke trenger den før om 24 uker! Sambo synes det er skikkelig ekkelt, noe jeg finner litt morsomt! Godt å se at det ikke er bare meg som har melk da! Dere andre kommer vell vært øyeblikk!

Jeg må vell investere i nye bh'er snart, de fleste er begynt å bli for små! Men det er jo noe av det fine med å være gravid, store pupper ! Hehe! :)

Etter jeg amma storebror har melka aldri forsvunnet, og den er der enda :)

-mobil taster-

Er du sikker på at det er melk da? Når hormoner påvirker brystene og kjertlene kan det komme væske, som ikke er melk. Husker ikke hva det heter, men noen tenåringsgutter til og med kan oppleve noen dråper i pubertetsårene pga hormonpåvirkning - og det er ikke melk.

Er du sikker på at det er melk da? Når hormoner påvirker brystene og kjertlene kan det komme væske, som ikke er melk. Husker ikke hva det heter, men noen tenåringsgutter til og med kan oppleve noen dråper i pubertetsårene pga hormonpåvirkning - og det er ikke melk.

Ligne en del på melka jeg hadde med gutten, Men kan selvfølgelig være det :)

Melk så tidlig... oi! Visste ikke at d gikk ann en gang jeg :) her har di bare blitt STØRRE! 4 nye bher har kommet i hus.... ;) ikke er di såre heller bare tunge... og vokser... :dance008

Melk, ja! Merket det omtrent samtidig som jeg testet positivt, tykke gulhvite lekkasjer. Hadde blitt "tørr" etter ammeslutt, som var 8 mnd tidligere.
Nå er det mindre melk igjen, lekker ihvertfall ikke :-P
Synes det er et litt rart - eller kanskje ulogisk - gravidsymptom, siden mellen jo ikke trengs på mange måneder enda :-P

Melk, ja! Merket det omtrent samtidig som jeg testet positivt, tykke gulhvite lekkasjer. Hadde blitt "tørr" etter ammeslutt, som var 8 mnd tidligere.
Nå er det mindre melk igjen, lekker ihvertfall ikke :-P
Synes det er et litt rart - eller kanskje ulogisk - gravidsymptom, siden mellen jo ikke trengs på mange måneder enda :-P

Syns også der er rart at man allerede skal ha melk i de, siden man ikke trenger det i det hele tatt før om ei god stund :p

Ikke melk. Men de er ømme. Og bryst vortene kløøøør...Det er irriterende..

Ingen melk nei :) Hadde det ikke me storebror før han ble født heller :)

Mine var ekstremt ømme i begynnelsen, kunne knapt være borti verken pupp eller brystvorter. Nå er det heldigvis helt gone. Så nå er det bare melken:D

Jeg ammet fremdeles mini til jeg var 6-7 uker gravid,så tror aldri melkeproduksjonen gav seg helt når han sluttet å amme..men for noen dager siden la merke til at jeg hadde begynt å produsere råmelk :-)

Ja, de brystene de er nok så ømme her også.. Mine venner har en tendens il å skal tulle med "nå skal vi sjekke om du har melk" åsså klemmer de! Skikkelig trivelig ! Eller ikke.. Men men! Overlever nok det :)

Back
Topp