Noen flere her inne ??

2015❤️2022

Blir kjent med forumet
Noen flere her inne som er sammen/sambo med ein som jobber på sjøen?
hvordan tekler dere å ver så alene hjemme no i graviditeten?
merker eg sliter med å ver alene no, gjekk fint før eg blei gravid..
å han er meir fjern no nor han reiste enn før..

Har en mann som har jobbet i Nordsjøen i 14 år nå, og har vært gjennom 2 svangerskap og er begynt på mitt 3. Mens han har jobbet nordsjøturnus. Nå er det jo blitt rutine for meg, er ikke vane med noe annet, men det er klart det er slitsomt og kjiipt avogtil . Men dette er kanskje ditt første barn? Da er det jo litt spesielt vil jeg tro.

Har en mann som har jobbet i Nordsjøen i 14 år nå, og har vært gjennom 2 svangerskap og er begynt på mitt 3. Mens han har jobbet nordsjøturnus. Nå er det jo blitt rutine for meg, er ikke vane med noe annet, men det er klart det er slitsomt og kjiipt avogtil . Men dette er kanskje ditt første barn? Da er det jo litt spesielt vil jeg tro.

det er mitt første barn ja. han jobber 4-4..
har ikke så flaks med barn og sånt i min fam så er veldig på redd for at noe skal skje.. :/

Er i lag me ein sjømann eg også, venter barn nr 2. Er ganske tøft i perioder, men prøver å bli flinkere til å engasjere venner og familie til å ta del og hjelpe litt med småen

Jeg er sammen med en sjømann jeg også (og jeg er sjøkvinne selv, men nå har de satt meg i land :P). Vi jobber begge i marinen, så her er det litt mer uforutsigbar turnus. Han seilte 2 uker i høst etter jeg fant ut jeg var gravid, syntes det var veldig kjipt. :( Var mye kvalm da, så følte meg ensom og usosial når jeg bare lå hjemme på sofaen. Han skal ut igjen i februar, da er det 8 uker med en og annen helg hjemme. Gruer meg, men håper det går litt bedre nå når jeg er i bedre form og kan komme meg mer ut :)

Jeg er sammen med en sjømann jeg også (og jeg er sjøkvinne selv, men nå har de satt meg i land :p). Vi jobber begge i marinen, så her er det litt mer uforutsigbar turnus. Han seilte 2 uker i høst etter jeg fant ut jeg var gravid, syntes det var veldig kjipt. :( Var mye kvalm da, så følte meg ensom og usosial når jeg bare lå hjemme på sofaen. Han skal ut igjen i februar, da er det 8 uker med en og annen helg hjemme. Gruer meg, men håper det går litt bedre nå når jeg er i bedre form og kan komme meg mer ut :)

fant ut av graviditeten dagen etter han reiste ut i november (4 uker før han kom hjem )
e din og litt rar å tung å snakke med no etter du fant det ut?
min kommer hjem i februar, så gleder meg veldig til å ha han og støtte meg på..
bur på lande og kjenner ikke så mange her, så føler meg veldig ensom nor han e vekke!
håper eg finner ein hobby elns før eg går på veggen :)

fant ut av graviditeten dagen etter han reiste ut i november (4 uker før han kom hjem )
e din og litt rar å tung å snakke med no etter du fant det ut?
min kommer hjem i februar, så gleder meg veldig til å ha han og støtte meg på..
bur på lande og kjenner ikke så mange her, så føler meg veldig ensom nor han e vekke!
håper eg finner ein hobby elns før eg går på veggen :)
Ååå, så kjedelig å være hjemme alene når du fant det ut :( Min er stort sett helt super å snakke med (med mindre det er sport på tv). Er litt værre når han seiler, da er det ikke alltid han har tid å ringe hjem pga vakter og øvelser. Så prøver å la vær å sitte å vente på at han skal ringe. Håper ting blir bedre nå når han skal ut nå. Hobby ja, det hørtes ut som en god idé. Kanskje du kan bli kjent med noen flere der du bor gjennom en hobby?

Er gift med en sjømann som jobber 4/4..gjort det så lenge vi har hatt barn (over 7år). Har tatt testene alene hver gang ;-)
Vært ganske tøft nå de siste 4ukene han har vært ute og jeg har vært veldig dårlig.. har 2 barn å ta vare på.. slitt hardt med f.eks middagslaging..
Det verste syntes jeg var når han skulle reise etter vi fikk nr 2.. en nyfødt og en 3åring..
Nå er eldste såpass selvhjulpen og tar seg fint av lillesøsteren, så tror det går fint denne gangen;-)

Back
Topp