Har en jente på 8 år med donor fra Maigaard dk ikke lov i Norge på den tiden , nå søskenforsøk er på 3 ivf i gang med stimulering Jon hausken denne gang
Last edited:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Gratulerer! Jeg er ikke kommet lengre enn til å være gravid 14+4 med donor selv. Føler ikke for å være så veldig aktiv på den åpne delen av forumet, men kom inn i skjult gruppe du også? Vi er noen gravide, noen prøvere og noen med barn derHei, jeg er alenemor til en liten gutt på 1 1/2 uke med donor.
Hadde vært hyggelig å være i kontakt med andre i samme båt.![]()
Venter på godkjenningGratulerer! Jeg er ikke kommet lengre enn til å være gravid 14+4 med donor selv. Føler ikke for å være så veldig aktiv på den åpne delen av forumet, men kom inn i skjult gruppe du også? Vi er noen gravide, noen prøvere og noen med barn der![]()
Jeg er alenemor til ei lita jente på 12w uker med donorHei, jeg er alenemor til en liten gutt på 1 1/2 uke med donor.
Hadde vært hyggelig å være i kontakt med andre i samme båt.![]()
Holder til på sørlandet.Jeg er alenemor til ei lita jente på 12w uker med donor
Hvor i landet holder du til? Vi er østlandet
Er det en donor du kjenner, eller donor via medicus e.l?Jeg har funnet en donor og skal starte å prøve nå siden jeg mistet i sep! Spent så håper å treffe noen andre i samme situasjon!