Har en jente på 8 år med donor fra Maigaard dk ikke lov i Norge på den tiden , nå søskenforsøk er på 3 ivf i gang med stimulering Jon hausken denne gang
Last edited:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Gratulerer! Jeg er ikke kommet lengre enn til å være gravid 14+4 med donor selv. Føler ikke for å være så veldig aktiv på den åpne delen av forumet, men kom inn i skjult gruppe du også? Vi er noen gravide, noen prøvere og noen med barn derHei, jeg er alenemor til en liten gutt på 1 1/2 uke med donor.
Hadde vært hyggelig å være i kontakt med andre i samme båt.
Venter på godkjenningGratulerer! Jeg er ikke kommet lengre enn til å være gravid 14+4 med donor selv. Føler ikke for å være så veldig aktiv på den åpne delen av forumet, men kom inn i skjult gruppe du også? Vi er noen gravide, noen prøvere og noen med barn der
Jeg er alenemor til ei lita jente på 12w uker med donorHei, jeg er alenemor til en liten gutt på 1 1/2 uke med donor.
Hadde vært hyggelig å være i kontakt med andre i samme båt.
Holder til på sørlandet.Jeg er alenemor til ei lita jente på 12w uker med donor
Hvor i landet holder du til? Vi er østlandet
Er det en donor du kjenner, eller donor via medicus e.l?Jeg har funnet en donor og skal starte å prøve nå siden jeg mistet i sep! Spent så håper å treffe noen andre i samme situasjon!