Noen fler som ikke er spesielt kvalme?

michp

Flørter med forumet
Septemberlykke 2015
Er 8+1 nå og ikke særlig kvalm, kan kjenne det innimellom, spesielt på jobb men ellers merker jeg ikke noe særlig til det. I forrige svangerskap var jeg kvalm fra uke 7-14.
Blir beskymra jeg, spesielt når jeg leser på nettet om at kvalme reduserer risikoen for SA:wideyed::wtf:

Jupp! 7+1 selv. Ikke vært noe kvalm, bare bittelitt uggen de siste dagene. Fikk målt hcg - var normalt, så trenger ikke være et dårlig tegn, mn skjønner hva du mener. Skulle gjerne tatt litt kvalme jeg;)

Jeg er ikke spesielt kvalm, men er kun 6 +3. Men var ikke noe særlig kvalm forrige svangerskap heller. Var noen ganger jeg reagerte på noe lukter, men det var kun enkeltstående episoder.

Jeg er periodevis uggen bare. Kun når jeg er sliten og har lavt blodsukker. Med datteren min var jeg ikke kvalm eller uggen et eneste sekund. Det var visst ikke unormalt. Noen blir bare ikke kvalme, uten at det betyr noe som helst. Er 6+6, forresten..

Last edited:
Okei, godt å høre erfaringer den veien også:):)

Er 7+6 og var bare litt uggen og uvel i uke 6. Var samme i første svangerskapet også. I andre så var jeg dårlig i to dager, og så ferdig med det!

Kos deg ned din kvalmefrie hverdag! :-)

Er 8+1 nå og ikke særlig kvalm, kan kjenne det innimellom, spesielt på jobb men ellers merker jeg ikke noe særlig til det. I forrige svangerskap var jeg kvalm fra uke 7-14.
Blir beskymra jeg, spesielt når jeg leser på nettet om at kvalme reduserer risikoen for SA:wideyed::wtf:
Reduserer risikoen for SA? Det visste jeg ikke:wideyed: Jeg var kjempekvalm i mitt forrige svangerskap(fra ca.uke 6 til 14), men nå er jeg kun småkvalm/uggen av og til, mest på morningen.

Jeg er også bare uggen til tider. Ikke spesielt kvalm. Har hatt en halv dag med kvalme så langt. Er 7+6.

Jeg er så sjalu!:( roper på elgen flere ganger hver dag, og får ikke i meg veldig mye mat:( min kvalme gies bort!:D

Jeg er 7+3 og er heller ikke kvalm. Har snakket med mamma om det og hun var heller ikke kvalm, verken med meg eller broren min. Noen som vet om svangerskapssymptomer går i arv? :p

Blir jeg fryktelig sulten (noe som skjer mye oftere nå enn til vanlig) blir jeg kvalm da, men det er bare å spise litt, så blir det bedre :)

Er 5+5 og er ikke kvalm i det hele tatt.

Her var det jo en sånn tråd jeg lette etter (laget akkurat en ny ...) ;)

JA! Jeg er ikke kvalm, var det ikke forrige graviditet heller (mulig bittelitt om jeg var veldig sliten ...) Og ja, jeg blir også litt bekymret da kvalme sies og være et godt tegn i forhold til SA.

Men jeg tror også man til en viss grad kan redusere kvalmen litt selv også, ved å unngå sukker og mye fett, være i aktivitet, spise ofte og ikke bli for sliten ... Men selvfølgelig; for mange så hjelper det jo ingen ting hva man gjør. Krysser fingrene for at vi slipper unna ;)

Skulle aldri skrevet det innlegget. Har vært ekstremt kvalm siden kl 2 i natt, men det skyldes omgangssyke spydd som en gris og føler at jeg er døden nær

Skulle aldri skrevet det innlegget. Har vært ekstremt kvalm siden kl 2 i natt, men det skyldes omgangssyke spydd som en gris og føler at jeg er døden nær

oh no :/ Mareritt å få det nå når man er litt uggen fra før?! Håper jeg slipper unna i år!! God bedring!

Jeg er 7+3 og er heller ikke kvalm. Har snakket med mamma om det og hun var heller ikke kvalm, verken med meg eller broren min. Noen som vet om svangerskapssymptomer går i arv? :p

Blir jeg fryktelig sulten (noe som skjer mye oftere nå enn til vanlig) blir jeg kvalm da, men det er bare å spise litt, så blir det bedre :)

Håper ikke det går i arv ... Mamma kastet opp i 8 mnd med meg :/

Takk, jo helt forferdelig !!!

Håper egentlig ikke det går i arv jeg heller... Mamma vagget rundt på krykker pga bekkenløsning da hun var gravid. Håper jeg slipper det :confused:

Jeg håper i motsetning til dere at det går i arv :p Moren min har hatt tre fine svangerskap med få plager. Så langt er jeg helt lik henne, ved at jeg kun er plaget med trøtthet og ømme bryster. Håper jeg slipper unna det verste :)

Back
Topp