Hadde vært gøy å se om det er flere som ammer gjennom graviditeten her.
Selv ammer jeg min sønn døgnet rundt enda, han blir 3 i januar
Selv ammer jeg min sønn døgnet rundt enda, han blir 3 i januar
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så koselig med to tette mine to eldste er også ganske tette, 21mnd.Ammer fremdeles første på 9,5 mnd
I utgangspunktet nei, får se. I såfall blir det kun morgen og kveld. Orker ikke å tandem nattammeSå koselig med to tette mine to eldste er også ganske tette, 21mnd.
Tenker du å tandemamme?
Ser den! Veldig spent på om han slutter før baby kommer her.I utgangspunktet nei, får se. I såfall blir det kun morgen og kveld. Orker ikke å tandem nattamme
Jeg måtte trappe ned på natt, så kom syklusen igjen heldigvisJeg måtte dessverre slutte å amme for å klare å bli gravid
Jeg slutta å amme på natt for over 1,5 år siden Amma bare morgen og ettermiddag det siste året ca, men det var tydeligvis god nok prevensjon for meg Hadde regelmessig syklus, men den var kort (24-25 dager), og kort lutealfase (9dager). Etter jeg slutta med amminga helt, så merka jeg mye mer til hormoner før eggløsning (elslim+kviser), og jeg ble gravid på første hele ammefrie syklus Det endte med kjemisk, men ble gravid igjen på syklusen etter, og nå håper jeg det holder hele veienJeg måtte trappe ned på natt, så kom syklusen igjen heldigvis
Ja, rart hvor forskjellige man er. Måtte prøve 1, 5 år for å få minsten her med tett oppfølging og en haug med hormoner. Denne ganga hadde jeg hatt mens EI gang så satt detJeg slutta å amme på natt for over 1,5 år siden Amma bare morgen og ettermiddag det siste året ca, men det var tydeligvis god nok prevensjon for meg Hadde regelmessig syklus, men den var kort (24-25 dager), og kort lutealfase (9dager). Etter jeg slutta med amminga helt, så merka jeg mye mer til hormoner før eggløsning (elslim+kviser), og jeg ble gravid på første hele ammefrie syklus Det endte med kjemisk, men ble gravid igjen på syklusen etter, og nå håper jeg det holder hele veien
Foratår godt det er sårt, er noe helt spesiellt med den tiden man ikke får igjenBle gravid på først helt ammefrie syklus. Prøvde i 4 mnd før det med bare 1-2 amminger om dagen, men resulterte bare i en kjemisk. Mini er 18 mnd nå og jeg var klar for å slutte, men fortsatt litt sårt!
Bra jobbaJeg sluttet å amme i august, for å kunne begynne med Letrozol som jeg trenger for å få eggløsning. Fikk mensen igjen i januar/februar, og hadde syklus på mellom 4 og 6 uker, som er mye mer stabilt enn jeg hadde før første graviditet. Men hadde ikke EL i alle syklusene.
Det var verdt det, men også glad for at jeg ammet så lenge som jeg gjorde, 19 mnd.
Du vurderer ikke tandem da?Så den tråden først nå!
Jeg ammer fortsatt frøkna mi på 16 mnd. Hele døgnet, utenom når hun er i barnehagen. Ingen planer om å slutte enda, selv om jeg gjerne skulle fått mer sammenhengende søvn. Har gradvis begynt å introdusere mer kumelk for henne, slik at jeg får kutta ut ammingen helt før nestemann kommer
Fikk tilbake mensen 10 måneder etter fødsel og ble gravid på den 7. syklusen
Jeg har egentlig ikke satt meg inn i hva det innebærer, men ønsker å kutte ut nattammingen ganske snart. Samtidig har jeg tenkt at den førstefødte kan få utpumpet melk når den andre kommer -vet ikke om det telles som tandem?Du vurderer ikke tandem da?