Noen fler med barn som er sultne på natt?

Bamsemor

Gravid for første gang :)
Vi hadde noen dager med avvenning på nattflaske med jentungen og da var det noen netter hvor hun sov hele natta uten noen ting. Men plutselig begynte hun å bli litt småspist på dagen og våknet om natta med romlende mage. Da ble det flaske igjen, og nå våkner hun 1-2 ganger om natta og vil ha melk. Hun spiser fast føde til frokost, lunsj, middag og kvelds, men hun spiser ikke så veldig store porsjoner. Hun gir tydelig beskjed når hun ikke vil ha mer og hun spiser ingenting før hun er sulten så får ikke inn noe særlig med mellommåltider.
Hun var 9 måneder forrige uke.
Flere som har det slik? Tips? Eller så går det kanskje over av seg selv :p
 
Jeg ammer fortsatt på natten, ca 3-4 ganger. Vet ikke om hun er sulten eller bare vil ha kos, men blir veldig sint hvis jeg prøver å nekte henne.. Må vel prøve å kutte på nattmaten snart siden jeg skal begynne å jobbe om 1 mnd.. Har vel håpet at det skulle gå over av seg selv, men begynner å tenke at det krever en god del innsats fra vår side.
 
Vi har akkurat sluttet med nattpupp. Pappaen tar lillegull om natten hvis hun våkner og gir litt vann. Hun ble illsint den første natten, men så gikk det bedre. Nå er det bare ille hvis det er "jeg og puppene mine" som kommer inne og frister;)
Jeg ligger jo våken til pappaen er tilbake og lillegull har roet seg igjen, men sånn må det bare bli:)
 
Vi har akkurat sluttet med nattpupp. Pappaen tar lillegull om natten hvis hun våkner og gir litt vann. Hun ble illsint den første natten, men så gikk det bedre. Nå er det bare ille hvis det er "jeg og puppene mine" som kommer inne og frister;)
Jeg ligger jo våken til pappaen er tilbake og lillegull har roet seg igjen, men sånn må det bare bli:)


Ja, tror jeg bare må ta kampen ei natt eller to jeg også :) Starte med å gi ei flaske vann og se.
 
Vi hadde noen dager med avvenning på nattflaske med jentungen og da var det noen netter hvor hun sov hele natta uten noen ting. Men plutselig begynte hun å bli litt småspist på dagen og våknet om natta med romlende mage. Da ble det flaske igjen, og nå våkner hun 1-2 ganger om natta og vil ha melk. Hun spiser fast føde til frokost, lunsj, middag og kvelds, men hun spiser ikke så veldig store porsjoner. Hun gir tydelig beskjed når hun ikke vil ha mer og hun spiser ingenting før hun er sulten så får ikke inn noe særlig med mellommåltider.
Hun var 9 måneder forrige uke.
Flere som har det slik? Tips? Eller så går det kanskje over av seg selv :p

Vår gutt får en flaske på natten. Varierer litt hvilket klokkeslett han vil ha den på. Alt mellom 23.30 og 07.00.. Kommer til å fortsette å gi han den til han ikke vil ha den. En dag går det over av seg selv, og det koster oss veldig lite å stå opp å gi han denne flasken :)
 
Back
Topp