Noen fått cravings?

Her går det i tomat og gresk yoghurt :rabbit

Har lyst på det meste :P

Ingen cravings enda. Men konstant sulten, så har lyst på ALT ;)

Sent from my iPhone using BV Forum

Sjokolademelk på morgen, helst iiiskald <3 Ellers så er sure ting godt <3 Elsker også soppsaus med fløte, passer til alt :P

gulle var ille sutretrøtt idag så tok kveld hun, jeg sitter/ligger å stønner på sofaen, magan er stappfull å jeg nyter det=)

du kan jo spise løk i 2 trimester og? eller halsbrann du tenker på da?
og så er det bare å lage dem sjøl, fort gjort=)

jeg kan spise løk. men jeg kan ikke spise feit mat... så må nyte det mens jeg kan.

spise løkringer i går. omnomnom. makan så godt det var!!!!

Jeg craver noe sykt på posesupper! Spesielt tomatsuppe, blomkålsuppe og blomkål/brokkolisuppe! SÅ må dem være gode og tjukke for å være spiselige :P Så kjenner jeg jo suget på sjokolade innimellom, så i dag snopa jeg meg ei plate med firkløver ;)

Artig med så mange svar! Her var det jo mye forskjellig "favoritt snacks" he he!

jeg blir veldig påvirka av andre merker jeg. for jeg klarer jo ikke å holde ned på noe mat. så jeg får så lyst til å prøve alt bare for å beholde NOE.. så nå fikk jeg lyst på blomkålsuppe!" feit blomkålsuppe med fløte i. omnomnom....

korni knekkebrød med kaviar, leverpostei eller falunkorv med masse majones. Det hjelper meg mot kvalmen.
Ellers er ikke matlysten særlig på topp. Ingenting som frister.

.. Liker plutselig ikke kaffe mere :) Like greit.

Krydret mat!
Og hvitløk!! :D

Sist var det grillmat

Sterk mat ! Har hatt sinnsykt lyst på softis med jordbærstrø :( var innomsenter igår for å lete, fant bare jordbær pulver, det er IKKE det samme ! :p også har jeg hatt lyst på lakris hele veien ( ikke ting jeg liker til vanlig)

Her er det en ny ting hver dag. Og det kommer PLUTSELIG.. Når jeg først har fått lyst på det, så gir jeg meg ikke :p

Med første mann var det paprika å saftis. Sånn som vi må fryse før vi kann spise :)
Nå er det ikke noe enda

Sent from my iPad using BV Forum

Epler-nam:)Sist gang var det en periode m saft is.Etter å ha kjøpt to lollipop hver dag en stund kjøpte jeg en kartong m billig saftis.Det ville være økonomisk tenkte jeg,men d var jo ikke det når jeg spiste seks is pr dag istedet;)

Back
Topp