Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
potetball, drømmer om det, fantaserer, sikler å tenker, idag er dagen jeg får det =)
forrige gang var det firåkål, og hadde sinnsykt lyst å tygge på glava... ja glava, men jeg gjorde det ikke, ble med fantasien om det.
Kan man ikke spise løkringer etter 1. trimester?Jeg har den litt med løkringer! men det er bare fordi jeg vet at hvis jeg skal ete løkringer. så må jeg gjøre det før jeg kommer i 2.trimester. så nå skal jeg skyndte meg å få bestilt løkringer
Kan man ikke spise løkringer etter 1. trimester?
Da jeg var gravid sist hadde jeg 5-6 forskjellige picaer, men det gikk i perioder. En periode var det risengrynsgrøt, så var det appelsiner, så var det sjokolademelk, så var det sushi, og så var det spagghetini. VIKTIG at det var spagghetini og ikke vanlig spaghetti. Haha.
Åååja.. Begynte å lure om man ikke kunne spise løk jegSpagghetini! * JEG LER HØYT*
joda. men jeg kan ikke spise feit mat etter 1. trimester. jeg må ha en strukturert kostholdsplan, som inneholder lite usunn fett. kan forklare det mer når vi er på det skjulte forumet *
Kjenner igjen det der ja. Har cravet lapskaus siden i går kveld. Nå står den endelig og koser seg på komfyrenJeg har ikke noen spesielle cravings. Men er konstant sulten og har da ofte lyst på en spesiell matsort, det varierer hva det er, da frister ingenting annet enn akkurat det
Liten spire 06.06.14
Jeg har den litt med løkringer! men det er bare fordi jeg vet at hvis jeg skal ete løkringer. så må jeg gjøre det før jeg kommer i 2.trimester. så nå skal jeg skyndte meg å få bestilt løkringer