Noen fått cravings?

Sonne

Andre møte med forumet
Selv har jeg fått dilla på epler. Spent på å se om jeg blir hekta på noe sært etterhvert:p

Noen av dere som har fått cravings på noe spesielt?

med førsta hadde jeg cravings på after eight med mandarin oppå.
og bananyoghurt med grønne eplebiter i.

Med andre så var jeg helt hekta på de gule sure godteri munnene.

nå har jeg ikke cravings på noe anna enn å holde det stakkarslige jeg har av mat nede i magan

Ikke annet en at det eneste jeg får i meg av brødmat er rista skive med smør og agurk. :p hadde det sånn med storebror også.

Ingenting enda, bortsett fra godis:)

potetball, drømmer om det, fantaserer, sikler å tenker, idag er dagen jeg får det =)
forrige gang var det firåkål, og hadde sinnsykt lyst å tygge på glava... ja glava, men jeg gjorde det ikke, ble med fantasien om det.

På første hadde jeg heeelt dilla på kiwi!

Men nå har jeg ingenting - enda...

potetball, drømmer om det, fantaserer, sikler å tenker, idag er dagen jeg får det =)
forrige gang var det firåkål, og hadde sinnsykt lyst å tygge på glava... ja glava, men jeg gjorde det ikke, ble med fantasien om det.

Jeg har den litt med løkringer! men det er bare fordi jeg vet at hvis jeg skal ete løkringer. så må jeg gjøre det før jeg kommer i 2.trimester. så nå skal jeg skyndte meg å få bestilt løkringer

Jeg har den litt med løkringer! men det er bare fordi jeg vet at hvis jeg skal ete løkringer. så må jeg gjøre det før jeg kommer i 2.trimester. så nå skal jeg skyndte meg å få bestilt løkringer
Kan man ikke spise løkringer etter 1. trimester?

Da jeg var gravid sist hadde jeg 5-6 forskjellige picaer, men det gikk i perioder. En periode var det risengrynsgrøt, så var det appelsiner, så var det sjokolademelk, så var det sushi, og så var det spagghetini. VIKTIG at det var spagghetini og ikke vanlig spaghetti. Haha.

Kan man ikke spise løkringer etter 1. trimester?

Da jeg var gravid sist hadde jeg 5-6 forskjellige picaer, men det gikk i perioder. En periode var det risengrynsgrøt, så var det appelsiner, så var det sjokolademelk, så var det sushi, og så var det spagghetini. VIKTIG at det var spagghetini og ikke vanlig spaghetti. Haha.

Spagghetini! * JEG LER HØYT*

joda. men jeg kan ikke spise feit mat etter 1. trimester. jeg må ha en strukturert kostholdsplan, som inneholder lite usunn fett. kan forklare det mer når vi er på det skjulte forumet *

joda. men jeg kan ikke spise feit mat etter 1. trimester. jeg må ha en strukturert kostholdsplan, som inneholder lite usunn fett. kan forklare det mer når vi er på det skjulte forumet *[/quote]

når JEG har kommet på det skjulte forumet heter det.

Første mann Va det sure appelsiner, å ellers surt smågodt ;)
Med andre mann så hadde eg dillå på sjokolade .. Dumt, la på meg 16 kilo .. Nå e det Skjeva me leverpostei å majones

Sent from my iPhone using BV Forum

Spagghetini! * JEG LER HØYT*

joda. men jeg kan ikke spise feit mat etter 1. trimester. jeg må ha en strukturert kostholdsplan, som inneholder lite usunn fett. kan forklare det mer når vi er på det skjulte forumet *
Åååja.. Begynte å lure om man ikke kunne spise løk jeg :D

Men da skjønner jeg :) Jepp, får skravle ivei så du kommer deg inn der :D

Vann ! Jeg tenker på det hele tiden, og drikker nesten ikke annet enn det. Og det er rart til meg å være, for jeg har aldri brukt å drikke så mye vann. Det hender seg jeg får lyst på pepsi også da.
Sist gang var det grøt. Og det rare var at jeg aldri hadde likt det før. Også jeg klarte ikke fisk av noe slag, og det sitter enda igjen. Klarer ikke fisk men liker grøt. Håper det snur seg tilbake denne gangen :p

Jeg har ikke noen spesielle cravings. Men er konstant sulten og har da ofte lyst på en spesiell matsort, det varierer hva det er, da frister ingenting annet enn akkurat det :-)

Liten spire 06.06.14

Sist hadde jeg klementiner og risengrøt... Nå må jeg bare ha dritmat for får ik ned noe annet

Jeg har ikke noen spesielle cravings. Men er konstant sulten og har da ofte lyst på en spesiell matsort, det varierer hva det er, da frister ingenting annet enn akkurat det :-)

Liten spire 06.06.14
Kjenner igjen det der ja. Har cravet lapskaus siden i går kveld. Nå står den endelig og koser seg på komfyren :p

Har så mye matlyst for tiden at det er helt sinnsykt :P Det jeg helst vil ha er kleppsuppe (kleppmelk) :P Nydelig godt :)

gulle var ille sutretrøtt idag så tok kveld hun, jeg sitter/ligger å stønner på sofaen, magan er stappfull å jeg nyter det=)

du kan jo spise løk i 2 trimester og? eller halsbrann du tenker på da?
og så er det bare å lage dem sjøl, fort gjort=)

Back
Topp