noen erfaringer?

Vanillatwin

Elsker forumet
Har noen erfaringer med Femar?

Sjanetti og LeneB har det =)

Jeg har! :) pergotime fungerte ikke noe bra på meg, men Femar fungerte kjempefint! Og slimhinnen i livmoren ble veldig fin :) fikk ikke noe særlig bivirkninger av den heller.. Fikk det i forbindelse med AIH, men ble dessverre ikke gravid da, så nå ruger jeg på ett egg på mitt første IVF-forsøk, men som sagt Femar var mye bedre enn Pergotime for meg! :)

Jeg har! :) pergotime fungerte ikke noe bra på meg, men Femar fungerte kjempefint! Og slimhinnen i livmoren ble veldig fin :) fikk ikke noe særlig bivirkninger av den heller.. Fikk det i forbindelse med AIH, men ble dessverre ikke gravid da, så nå ruger jeg på ett egg på mitt første IVF-forsøk, men som sagt Femar var mye bedre enn Pergotime for meg! :)

har hatt 3 pergo kurer uten hell og skal nå igang med FER og i den forbindelse skal jeg ta 1 femar i 5 dager. håper det funker :D

Begynte denne syklusen med femar, har også gått på pergo tidligere uten at det hjalp!
fikk mye mer bivirkninger av femar, men det kan skyldes en blanding av influensa også.
om det funker gjenstår å se ;)

Lykke til :D

Begynte denne syklusen med femar, har også gått på pergo tidligere uten at det hjalp!
fikk mye mer bivirkninger av femar, men det kan skyldes en blanding av influensa også.
om det funker gjenstår å se ;)

Lykke til :D

oppdater meg da på hvordan det går :)

noen som har blitt gravide ved bruke av Femar?

ingen erfaringer?

Eg har prøvd femar i to syklusar tidligare istadenfor pergo, berre sånn for å prøva noko innimellom forsøk. Dette var etter anbefaling frå gynekolog eg gjekk til då. Blei ikkje gravid, men så blir ikkje eg det lett heller då. No er eg på rugedag 4 med fryseegg i normal syklus og gjekk då og på femar frå syklusdag 5 og i 5 dagar. Håpar den og antibiotikakur eg har vore gjennom pga ureaplasmainfeksjon + scratching gjort i beg av april skal gjera susen og at egga/egget festar seg denne gongen!

Back
Topp