Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Gått tre uker med den.. Brukt bacimycin og fusidin omhverandre.Auuuuu! Prøv å få ut verken og smør med bacimycin.
Den så ut til å svi!https://www.apotek1.no/produkter/krystallfiolett-naf-05-liniment-60ml-327973p
Denne skal være veldig bra.
Derfor jeg har fått løs hud. Brukte g.såpe i førsten..Prøv grønnsåpe
usj... Skeptisk! Legen sa jeg bare skulle smøre på fusidin hver dag.. Ellers måtte jeg operere!Grønnsåpe og prøve å skrape litt nedi der
Blir jo ikke bedre om du ikke får ut verkenusj... Skeptisk! Legen sa jeg bare skulle smøre på fusidin hver dag.. Ellers måtte jeg operere!
Hmm..skeptisk. Aldri hørt om før .gjort d før?Prøv å få ut verket, og pensle nedi med jod.
Ok, ja prøver å få ut verken iallefall.. TakkBlir jo ikke bedre om du ikke får ut verken
Kengubarnet hadde noe lignende men på tåa, legevakt sa grønnsåpe og skrape ut verket
Forferdelig vondt men det hjalp
Vært hos lege. Var der for 2 uker sia.Egentlig bør du gå til lege med det der... Ser ikke bra ut.
Men om det ikke har blitt bedre ville jeg tatt kontakt igjen.Vært hos lege. Var der for 2 uker sia.