Noen erfaringer med Yasmin?

enste jeg ikke har fått migrene av.... veldig fornøyd med de.... og ingen uhell heller.... eneste jeg fikk litt større pupper bare....
 
jeg gikk på dem for noen år siden, men det skal jeg aldri gjøre igjenn!!
Fikk konstant hodepine og hadde masse humørsvingninger...
Hadde det ikke noe godt med meg selv når jeg gikk på dem.. ble en helt annen person på en måte. Var lei meg hele tiden å sånn.. huff...
Men de kan jo virke annerledes på deg så klart da.
 
ej fikk veeeldig lite mens smerter av dei[;)][;)] gikk ikke opp noen kilo... heller[:D] å blei ikke gravid på dei... veldig bra piller[:D]
 
ORIGINAL: søtnosa

enste jeg ikke har fått migrene av.... veldig fornøyd med de.... og ingen uhell heller.... eneste jeg fikk litt større pupper bare....


signerer
 
Ingen bivirkninger, men ble gravid når jeg brukte de[>:] 
 
HAdde ikkje no spesielle bivirkninga av yasmin pilla...hold vekta, normal matlyst etc etc...meeeen æ klarte å bi gravid på dem:p
 
Hahahahaha.. Det er jo veeeeldig beroligende å lese at SÅ mange klarte å bli gravide på dem!! [:D]
Jeje.. Vi prøver likevel.. [;)][:D]
Tusen takk for at dere deler erfaringene deres jenter!
 
Jeg brukte et annet merke i flere år så byttet jeg til yasmin fordi en venninde sa at det var så bra. Gikk fire mnd så var jeg gravid gitt. Sitter og venter på min lille prins. Hadde vært morsomt om det ble en jente. da kunne jeg kalt henne Yasmin[:)]
 
Okei.. Jeg røyker heldigvis ikke da..! [:D]
Men det er faktisk litt foruroligende at det er sååå mange som er blitt gravide på de!! [8|][:D]
Men det kan jo hende fordi de er av de mest brukte p-pillene da..
 
Jeg har nå fått disse nå og prøver de.. Håper ikke jeg får for mye bivirkninger..
 
Er det noen med PCO sm har gått på de?? Lurer på om de fikk mye bivirkninger..?
 
ORIGINAL: vibeke79

Hadde ingen bivirkninger med Yasmin. Var veldig fornøyd.


Jeg gikk på disse og fikk dem opprinnelig fordi man ikke legger på seg av disse pillene. Så etter hva legen min sa er dette de beste på markedet. Jeg var veldig fornøyd!
 
De jeg vet som har brukt den,har tatt den slik den skal taes...Men alle kropper er forskjellige![;)]
 
jeg gikk på den i ca 9 mnd, gikk ned noen kilo jeg hadde lagt på meg med p-sprøyta. ulempen var at jeg var konstant småkvalm første og siste uka på hvert brett. nå bruker jeg cerazette, ingen kvalme, ingen mens, men har gått opp i vekt igjen [:'(]
 
Næ, var jo egentlig ganske fornøyd med dem! Merka at tampramentet mitt ble litt høyere til tider. Fikk mindre mens, la på meg 2-3kg!!
 
jeg gikk på de i 2 år før vi bestemte oss for å bli gravid, jeg hadde ingen bivirkninger på dem, tok av 2 kg da jeg begynte på de[:D]
 
Yasmin - https://euroclinix.net/no/prevensjon/p-piller/yasmin Jeg har brukt Yasmin i snart to år, og er veldig fornøyd. Før jeg begynte på den hadde jeg sterke menssmerter, og var til tider så kvalm at jeg kastet opp. Dette er helt borte. I tillegg blør jeg mindre. Jeg tar alltid tre brett (21 piller) i slengen før jeg tar en ukes pause. Da slipper jeg å ha menstruasjon mer enn hver tredje måned, og det passer meg ypperlig. Har ikke merket noen bivirkninger.
 
Last edited:
Gikk på den i ca 10 år, hadde ingen bivirkninger og ingen problemer. Fikk også veldig fin hud.

Leter du opp gamle tråder med p-piller med vilje for å dele alle erfaringer? :p TS har vel rukket å gå 16 år på pillene nå, hvis hun startet med dem samme år som tråden ble laget :bag:

Fint med erfaringer, men tråder fra 2007 blir ganske langt bak :bag:
 
  • Haha
Reactions: HCS
Back
Topp