Noen eksperter på rikstv tilkobling her??

*UtspyttaLaban*

Forumet er livet
VIP
Ei vennnine av meg har tegnet abb med rikstv, men får ikke inn en dritt

Tvn er klargjort for rikstv, ho har fått med en slik kam til og sette kortet i, vi vet at kortet er satt i rette veien (har snakka med rikstv) Kammen er blitt bytta ut en gang tilfelle den var problemet.
Har prøvd med flere forskjellige typer antenner, ingen ting skjer

Tv'n:

http://www.elkjop.no/product/tv-lyd-og-bilde/tv/32GLX3101T2/grundig-32-lcd-tv-32-glx-3101-t2

JEG har forstått det slik at en må få opp menyen til rikstv FØR en kan søke inn noe som helst?

Rikstv forklarer ho at ho skal gå inn på menyen til tv'n, søke inn kanaler, og deretter skal menyen komme frem?

Vel ingen kanaler, ingen meny heller.
Og ja, det er sjekket opp i, ho bor i et område med god dekning, og tvn er godkjent for rikstv..

Noen med gode råd??
Ho har sittet uten tv i en uke nå, og ho begynner og bli litt lei

Hei, jeg er også kunde av rikstv og har vært borti et lignende problem. Selv har jeg et grundig tv og jeg fikk heller ikke opp meny. Det viste seg at jeg trykket på m på fjernkontrollen da jeg trodde m sto for meny, men på grundig viser det seg at man må trykke på "i" for å få opp meny. Symbolet er av en informasjons i om du skjønner hva jeg mener :) Etter det var gjort søkte jeg inn kanalene og de var på plass kort tid etter. Prøv å se om ikke dette kan løse ditt problem også.

Hilsen
Solstrålemamma

Solstrålemamma skrev:
Hei, jeg er også kunde av rikstv og har vært borti et lignende problem. Selv har jeg et grundig tv og jeg fikk heller ikke opp meny. Det viste seg at jeg trykket på m på fjernkontrollen da jeg trodde m sto for meny, men på grundig viser det seg at man må trykke på "i" for å få opp meny. Symbolet er av en informasjons i om du skjønner hva jeg mener :) Etter det var gjort søkte jeg inn kanalene og de var på plass kort tid etter. Prøv å se om ikke dette kan løse ditt problem også.

Hilsen
Solstrålemamma

Tusen takk for tips :) Skal ringe ho og forklare det til ho, og se om det kan være problemet :)

-Nymphadora- skrev:
Nei, men jeg vil se deg i de nye skoene og kjolen!!!! 

Haha!!

Ikke sett denne jeg :p

Skal se om jeg får tatt det på, men ikke i kveld, orker ikke, hele kjolegreia har gjort meg utslitt :p

Det kan jo være antennen eller dårlig dekning..

Jeg fikk rikstv for to uker siden og jeg trodde jeg ikke skulle få det inn etter mye styr.. rett før jeg kastet dritten ut, men nå har jeg endelig fått det inn! :)

Back
Topp