Noen Ebayere her? :)

Bruker nettbrett, so får ikkje lagt direkte linken!

ImageUploadedByBV Forum1397228860.471503.jpgImageUploadedByBV Forum1397228895.495197.jpgImageUploadedByBV Forum1397228916.987496.jpg

To er ganske like, men best ulik farge og str!

Ipaden min <3

Last ned appen "importkalkulator" elle gå inn på tollvesenet sin side og så velg importkalkulator, der taster du inn beløpet du handler for osv... Så ser du hva du må betale inkl. Toll på varen.. Noen varer er også tollfrie. Selv kjøpte jeg en ny baby jogger city elite for 1 år siden på e-bay, sparte nesten 2500,- inkl toll :D

Sent from my iPhone using Tapatalk

Aaah så bra!!! Ble det ekstra i toll og sånt el?? Så d var over 200 for den :)

Sent from my iPhone using BV Forum
Va litt nervøs si da bikka øve, men kom ingen toll/moms krav :P

Bare kom på en ting, for nettopp kjøpt en del fra ebay til ingenting av lamaze....men det meste er fra kina.Lurer bare på kvaliteten og hvordan det lukter...pluss giftstoffer...Fordi dette er jo faktisk ikke orginale varer.

Ååå... nå har jeg masse masse liggende i watch list.. Søk vaenait, det er så mye fine onepiece og sommerdrakter (som sikkert egentlig er pysj).

Bare kom på en ting, for nettopp kjøpt en del fra ebay til ingenting av lamaze....men det meste er fra kina.Lurer bare på kvaliteten og hvordan det lukter...pluss giftstoffer...Fordi dette er jo faktisk ikke orginale varer.
Lukte normalt, kjennes slitesterke ut og ser akkurat ut så på bildet :),

Trur faktisk da e originalvarer. På vaskelappen står det til og med på NORSK og svensk ;)

Lukte normalt, kjennes slitesterke ut og ser akkurat ut så på bildet :),

Trur faktisk da e originalvarer. På vaskelappen står det til og med på NORSK og svensk ;)
Oki ;) godt å vite....men er ikke lamaze dansk? Ja men da kan man glede seg hvertfall til de kommer :)

Har ikkje peiling kor, men trudde da va amerikansk?
Har lagt dei vekk no, men står et eller anna om USA og ei adressa, og at da e laga i kina.
E godkjenningsnr på og. E ikkje CE, men da pleie stå på boksen, evt den ekstra papirmerkelappen, og her va da ingen boks eller papirmerkelapp ;)

Har dere sett noen rimelige og fine hårnånd og klemmer til jentebaby? Type søte blomster uten å være jallastoff? :p

Sent from my iPhone using BV Forum

Kjøpt meg kjole som også skal brukes i dåp og kanskje bryllup:-D ImageUploadedByBV Forum1397386175.156604.jpg
Vet ikke hvordan jeg sender med link, men navnet på selgeren står her ImageUploadedByBV Forum1397386223.591890.jpg

Back
Topp