Agreed! Let us see!Vis oss :-D er på kjolejakt selv :-D
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Agreed! Let us see!Vis oss :-D er på kjolejakt selv :-D
Så fine :-D jeg aner ikke hvordan man får link fra appen jeg heller, men har du navnet på selgeren? :-DBruker nettbrett, so får ikkje lagt direkte linken!
Vis vedlegget 57115Vis vedlegget 57116Vis vedlegget 57117
To er ganske like, men best ulik farge og str!
Ipaden min <3
Va litt nervøs si da bikka øve, men kom ingen toll/moms kravAaah så bra!!! Ble det ekstra i toll og sånt el?? Så d var over 200 for den
Sent from my iPhone using BV Forum
Bare kom på en ting, for nettopp kjøpt en del fra ebay til ingenting av lamaze....men det meste er fra kina.Lurer bare på kvaliteten og hvordan det lukter...pluss giftstoffer...Fordi dette er jo faktisk ikke orginale varer.
Lukte normalt, kjennes slitesterke ut og ser akkurat ut så på bildetBare kom på en ting, for nettopp kjøpt en del fra ebay til ingenting av lamaze....men det meste er fra kina.Lurer bare på kvaliteten og hvordan det lukter...pluss giftstoffer...Fordi dette er jo faktisk ikke orginale varer.
OkiLukte normalt, kjennes slitesterke ut og ser akkurat ut så på bildet,
Trur faktisk da e originalvarer. På vaskelappen står det til og med på NORSK og svensk![]()
Fantastisk! Mannen fikk det i påskeegget fra meg, og den falt hvis veldig i smak ;-)Ble inspirert av LoveMyMiracle å måtte bare kjøpe dennePasser perfekt i dette huset
Vis vedlegget 57214
*vist, ikke hvisFantastisk! Mannen fikk det i påskeegget fra meg, og den falt hvis veldig i smak ;-)
Den va knallfinKjøpt meg kjole som også skal brukes i dåp og kanskje bryllup:-D Vis vedlegget 57280
Vet ikke hvordan jeg sender med link, men navnet på selgeren står her Vis vedlegget 57281
Jaa :-D gleder meg til å få denDen va knallfin![]()