Noen Ebayere her? :)

guessme

Flørter med forumet
Noen her som shopper på ebay og har kommet over noen fine gravid klær eller baby stuff??

Åjadda, farlig men morro:-)

Dette har jeg bestilt foreløpig:-)

ImageUploadedByBV Forum1397154299.033643.jpg
Den her var skikkelig søt, tok en uke :-) har en mann i huset som spiller xbox:-) tenkte å ta bilder av far og baby med denne boddyen, blir det en jente skal hun ha på rosa ballerinaskjørt med denne boddyen :-)

ImageUploadedByBV Forum1397154384.113693.jpg
Denne har jeg ikke mottat enda, men gleder meg til den kommer i posten, så så god ut:-)

ImageUploadedByBV Forum1397154416.883817.jpg
Ønske om barn har vært i mange år, og litt lang prøveperiode, så denne wallstikeren syns vi passet perfekt til lillegull :-)

ImageUploadedByBV Forum1397154458.844552.jpg
Kjempe god tights, men kjøpte for stor. Er vant til å bestille en str større, men den her var romslig, men behagelig :-)
Selgeren hadde mye fint av gravidklær, purpless_fashion :-)

Har flere ting på watchlista som jeg skal kjøpe etterhvert :-):-)

Sent from my iPad using BV Forum

Åjadda, farlig men morro:)

Dette har jeg bestilt foreløpig:)

Vis vedlegget 56949
Den her var skikkelig søt, tok en uke :) har en mann i huset som spiller xbox:) tenkte å ta bilder av far og baby med denne boddyen, blir det en jente skal hun ha på rosa ballerinaskjørt med denne boddyen :)

Vis vedlegget 56950
Denne har jeg ikke mottat enda, men gleder meg til den kommer i posten, så så god ut:)

Vis vedlegget 56951
Ønske om barn har vært i mange år, og litt lang prøveperiode, så denne wallstikeren syns vi passet perfekt til lillegull :)

Vis vedlegget 56952
Kjempe god tights, men kjøpte for stor. Er vant til å bestille en str større, men den her var romslig, men behagelig :)
Selgeren hadde mye fint av gravidklær, purpless_fashion :)

Har flere ting på watchlista som jeg skal kjøpe etterhvert :):)

Sent from my iPad using BV Forum
Du må jo ha med linkane!!!!

Elske ebay :P

Back
Topp