Noen dere gruer dere å fortelle det til?

Jeg gruer meg til å si det på jobben. Skal begynne for fullt igjen etter forrige permisjon nå etter sommerferien, og det er ikke så veldig stas å melde at jeg kun kommer til å jobbe 6-7 mnd før det er på`n igjen....

Jeg gruer meg mest til å fortelle det til mamma. Har faktisk vært inne på tanken og ikke si noe som helst, og la henne heller finne ut av det selv. En annen løsning er å få noen andre til å fortelle det til henne.

Eg var nok kjapt ute å fortelle det til de nærmeste, også sjefen ++, og de som eg ikke har fortalt kan du vedde på at Mamma har fortalt:-) Hun har alt 3 barnebarn, men dette er første gang "vetla" jentå hennas e gravid (har 3brødre), hun har ventet på dette siden eg var 18 år, eg e 28år nå så det er ikke rart hun er gira:-) (strikkepinnene jobber for fylt:-D). Eg e 9+5 uker påvei nå:-)

gruer meg til og fortelle svigers, de er veeeldig kristne, og vil helst at vi skal vere gift før vi får barn, men slik ser ikke vi på det...

Wiggum skrev:
fortalte det til svigers i går, fikk dette til svar ÅJA VI FÅR SE HVORDAN DET GÅR....

Kjipt svar :( Endrer seg forhåpentlighvis etterhvert, er jo tidlig enda...

Jeg gruer meg også til å si det til alle egentlig. Fordi jeg heller ikke liker oppmerksomhet rundt meg.
Ellers så gruer jeg meg veldig til å si det til min svoger og svigerinne. De har prøvd å få barn siden jeg fikk min første å det er over 5 år siden. Å i tillegg er dette min tredje. Er så lei meg på deres veiner, men jeg kan jo ikke stoppe å leve av den grunn, så det for gå som det går...

Back
Topp