Noen dere gruer dere å fortelle det til?

hoppedusa

Gift med forumet
VIP
Aprilbarna`15
Har dere noen dere gruer dere å fortelle det til?

Jeg gruer meg litt til å fortelle det til svigers. Så langt er det bare foreldrene mine og min bestevenninne som vet om det. Og de ble kjempe glade. Tror nok svigers blir glade de og, men er godt å kun få råd fra mamma :P If you know what I mean ...

Gruer meg til å fortelle til sjefene på jobben, men samtidig blir det lettere når alle vet.

Gruer meg til at svigermor får vite det! Tror at hun innerst inne ønsker meg vekk og vil ha tilbake samboeren min sin eks... Hun er jo tross alt mor til hennes eneste barnebarn :p

Jeg gruer meg litt til å fortelle det til mine egne foreldre... Er usikker på hvordan de kommer til å reagere, selv om det ikke er noen spesiell grunn til at de skal reagere negativt. Men de bare er sånn, alt har en negativ side, og den er viktig å få fram i lyset. Kanskje de overrasker meg :)

Gruer meg egentlig til å fortelle det til alle :) Ikke at det er noen grunn til det, men liker ikke oppmerksomheten rundt det bare....

Men vet at alle blir glade :)

mia1986 skrev:
Gruer meg til at svigermor får vite det! Tror at hun innerst inne ønsker meg vekk og vil ha tilbake samboeren min sin eks... Hun er jo tross alt mor til hennes eneste barnebarn :p

Det må være fryktelig for deg å føle det at din egen svigermor vil ha deg vekk? Huff, fikk vondt av deg jeg :(

Kjenner jeg gruer meg litt til å fortelle det på jobb. Begynte i ny jobb 1 juni, så er jo litt tidlig å komme nå å si at jeg er på tjukka 

*trinemor* skrev:
Gruer meg egentlig til å fortelle det til alle :) Ikke at det er noen grunn til det, men liker ikke oppmerksomheten rundt det bare....

Men vet at alle blir glade :)

Sånn er det her også :)

Jeg gruer meg veldig til å fortelle det til mamma...

Jeg gruer meg litt til å fortelle det på jobb. For jeg har ferie nå og når jeg kommer tilbake 8 aug er jeg 14 uker, og det synes godt nå som jeg er 11 +2 ( heter det ikke det? ) så når jobben begynner igjen så ser sikkert alle det med en gang jeg kommer inn døren. 

Føler liksom at jeg burde sagt det før ferien, men jeg kunne jo ikke akkurat det heller, siden det var og fortsatt er litt for tidlig. 

gruer meg til å fortelle det til barne faren..... :S Vet det høres ille ut..

millamy80 skrev:
gruer meg til å fortelle det til barne faren..... :S Vet det høres ille ut..

Oh my "! Hvorfor er han ikke klar?

En sommer flørt med mye løgner og tull.... Og så kom den store overraskelsen. Skal dele nyheten så fort jeg har vært på første UL. Tror ikke det blir veldig populært.... 

Men da får jeg klare meg alene:) Lille venn er uansett hjertlig velkommen!!!! Av hele mitt hjerte..

millamy80 skrev:
En sommer flørt med mye løgner og tull.... Og så kom den store overraskelsen. Skal dele nyheten så fort jeg har vært på første UL. Tror ikke det blir veldig populært.... 

Men da får jeg klare meg alene:) Lille venn er uansett hjertlig velkommen!!!! Av hele mitt hjerte..

Lykke til med å fortelle det til han og så flott at du  ønsker å ta vare på den lille spira ;)
(men sommerflørt i april da ;))

Midten av mai flørt.... Sommerfølelsene hadde begynt så vidt å flørte med hodet;)

Valget var tøft, men hadde ikke hjerte å gjøre noe drastisk.... Det er jo en gave som ikke alle får dessverre,.... Så nå har jeg bare innstilt meg på at dette skal jeg klar på beste måte, med eller uten....  :D Og gleden vokser med magen:)

becs skrev:
Jeg gruer meg litt til å fortelle det på jobb. For jeg har ferie nå og når jeg kommer tilbake 8 aug er jeg 14 uker, og det synes godt nå som jeg er 11 +2 ( heter det ikke det? ) så når jobben begynner igjen så ser sikkert alle det med en gang jeg kommer inn døren. 

Føler liksom at jeg burde sagt det før ferien, men jeg kunne jo ikke akkurat det heller, siden det var og fortsatt er litt for tidlig. 

Ring til sjefen og ihvertfall si det til han/henne før du kommer slik at det ikke blir
han/henne som finner det ut sist på jobben! Kan kanskje være lurt?

fortalte det til svigers i går, fikk dette til svar ÅJA VI FÅR SE HVORDAN DET GÅR....

Enig med deg i at det er nok det beste å gjøre :) Jeg gjør nok det :) 

Hva var det for en ting å si liksom? :) 

Det er da ikke verdens undergang. Hun får svelge det marerittet med at jeg har kommet for å bli :p Det er da sønnen som har valgt meg, og det skal ikke være opp til henne ;) Hun må tåle meg og være hyggelig når vi treffes, ellers risikerer hun jo lite omgang med neste barnebarn :p

*Mille* skrev:

mia1986 skrev:

Det må være fryktelig for deg å føle det at din egen svigermor vil ha deg vekk? Huff, fikk vondt av deg jeg :(

Back
Topp